and016 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Witam mam pytanie czy czujnik poziomu paliwa może palić bezpiecznik od pompy paliwa, i czy można jeździć z niesprawnym czujnikiem poziomu paliwa? pytam sie bo mam taki przypadek ze czujnik pokazuje mi raz ze zbiornik jest pusty a raz że jest pełny, miałem niedawno wymienioną pompę paliwa po wymianie czujnik pokazywał prawidłowy poziom po przejechaniu 2,5 km zaczął znowu fiksować. Po wizycie u mechanika problem został rozwiązany, zwarcie w przewodach instalacji elektrycznej od pompy paliwa i czujnika poziomu paliwa, wymiana całej wiązki, na wszelki wypadek Niunia tyka jak zegareczek :>.
piotrpz87 Opublikowano 7 Maja 2010 Opublikowano 7 Maja 2010 Sprawdź czy wężyk powrotny paliwa ,który jest w zbiorniku nie koliduje z pływakiem. Zerknij też na wtyczke od wskaźnika poziomu paliwa - lubi się przecierać izolacja (przez to możesz mieć zwarcie) - ja w swoim wymieniłem na nowe wsówki.
and016 Opublikowano 25 Maja 2010 Autor Opublikowano 25 Maja 2010 witam a czy miałeś takie akcje ze jedziesz sobie silnik jest na 90 stopniach C w pewnym monecie zapala się lampka od rezerwy i pojawia się dźwięk od razu od rezerwy, a poparu sekundach gaśnie silnik, po zatrzymaniu odpalam jeszcze raz i dalej mogę jechać. Co może być przyczyną czy czujnik może powodować wyłączenie silnika?
doktoluk Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 Moja historia. Witam. U mnie sprawa z wskazaniem poziomu paliwa wyglądała tak że wskaźnik pokazywał dobrze ale czasem nagle nie stąd ni zowąd wskazówka opadała na zero, zaświecała się rezerwa i po jakimś czasie się wyłączała. Problem był w tym że zaczęło mi wywalać bezpiecznik od pompy paliwa po wizycie u mechanika okazało się że pompa jest dobra a nawet usłyszałem że "nowa", więc jako zabieg "prewencyjny" wymienili mi przewody elektryczne. I wszystko było ok więc wybrałem się w trasę do Holandii ale po przejechaniu prawie 600 km bezpiecznik padł i każdy kolejny również. A że i ja wolałem dmuchać na zimne to kupiłem sobie przed trasą pompę paliwa i na stacji paliwowej w dwie godziny ją wymieniłem i dalsza droga poszła z płatka. Może jest coś takiego że gdy pompa szaleje (robi jakieś zwarcie,zacina się) tak działa na wskaźnik paliwa (w moim przypadku). ps. nie wiele to wnosi do tematu ale w razie wystąpienia takich objawów może warto się zainteresować pompą paliwa. Sprawa nadal się ciągnie, bezpieczniki od pompy paliwa nadal się przepalają. Znalazłem kilkanaście wątków na ten temat ale żadnego rozwiązania, masakra. Czujnik poziomu paliwa przeczyściłem i pokazuje prawidłowo poza tym że właśnie przed spaleniem bezpiecznika wskazówka zaczęłą iść w dół ku rezerwie. Masakra. Pozdrawiam i szerokiej drogi. Sprawa wygląda tak że nie działał mi elektrozawór odpowietrzania baku, pompa ciągła ile mogła ale do baku nie było podawane powietrze i robiło się podciśnienie. Podczas odkręcania korka paliwa było słychać wyraźnie jak zostaje zassane powietrze.
and016 Opublikowano 31 Maja 2010 Autor Opublikowano 31 Maja 2010 witam sprawdź czy masz suchą podłogę pod siedzeniem kierowcy, ja miałem dziurkę w podłodze=mokra podłoga i zwarcie mi sie zrobiło
rudzia0505 Opublikowano 19 Lipca 2010 Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam. A czy możecie napisać gdzie znajduje się czujnik od poziomu paliwa czy coś takiego?? Bo mam z tym problem..... Z góry dzięki;)
and016 Opublikowano 19 Lipca 2010 Autor Opublikowano 19 Lipca 2010 witam czujnik znajdziesz w zbiorniku paliwa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się