Skocz do zawartości

doktoluk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O doktoluk

Osiągnięcia doktoluk

0

Reputacja

  1. Witam. U mnie w samochodzie okazało się że jest zatkany filtr węglowy znajdujący się pod prawym nadkolem przednim (współpracuje z nim elektrozawór znajdujący się na obudowie filtra powietrza jeśli działa cyka podobnie jak wtryski LPG). Jest to filtr przez który wydostają się opary paliwa z baku i równocześnie zostaje zassane powietrze by zniwelować podciśnienie które tworzy się w baku gdy pompa wypompuje jakąś część paliwa. A więc reasumując układ odpowietrzania baku nie działał i pompa nie dawała rady ciągnąć paliwa męczyła się i przegrzewała przez co takie wariacje z wskaźnikiem. Jeśli chcesz sprawdzić czy to jest rozwiązanie spróbuj pojeździć trochę z niedokręconym korkiem paliwa, ja nie kupowałem nowego filtra a że nie mam garażu to nie chce mi się grzebać i od pół roku jeżdżę nie dokręcając korek - powietrze dostaje się do baku i z głowy! Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi
  2. Cześć. Kaczy u mnie w 1.6 pływak jest osadzony tak jakby na ślizgu a od spodu jest zatrzask który trzeba zwolnić podczas wyciągania pływaka do góry. Wyciąganie pływaka nie było łatwe bo też nie wiedziałem jak się za to zabrać bo nie chciał wyjść ale był po prostu "zapieczony".
  3. Odnośnie palenia bezpiecznika. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  4. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  5. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  6. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  7. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  8. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  9. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318
  10. Zainteresuj się pochłaniaczem par paliwa a dokłądniej zaworem do niego. Zawór odpowietrzania baku. np. http://www.a4-klub.pl/smf/pukanie_pod_autem-t6021.0.html;msg79318#msg79318 spam
  11. Moja historia. Witam. U mnie sprawa z wskazaniem poziomu paliwa wyglądała tak że wskaźnik pokazywał dobrze ale czasem nagle nie stąd ni zowąd wskazówka opadała na zero, zaświecała się rezerwa i po jakimś czasie się wyłączała. Problem był w tym że zaczęło mi wywalać bezpiecznik od pompy paliwa po wizycie u mechanika okazało się że pompa jest dobra a nawet usłyszałem że "nowa", więc jako zabieg "prewencyjny" wymienili mi przewody elektryczne. I wszystko było ok więc wybrałem się w trasę do Holandii ale po przejechaniu prawie 600 km bezpiecznik padł i każdy kolejny również. A że i ja wolałem dmuchać na zimne to kupiłem sobie przed trasą pompę paliwa i na stacji paliwowej w dwie godziny ją wymieniłem i dalsza droga poszła z płatka. Może jest coś takiego że gdy pompa szaleje (robi jakieś zwarcie,zacina się) tak działa na wskaźnik paliwa (w moim przypadku). ps. nie wiele to wnosi do tematu ale w razie wystąpienia takich objawów może warto się zainteresować pompą paliwa. Sprawa nadal się ciągnie, bezpieczniki od pompy paliwa nadal się przepalają. Znalazłem kilkanaście wątków na ten temat ale żadnego rozwiązania, masakra. Czujnik poziomu paliwa przeczyściłem i pokazuje prawidłowo poza tym że właśnie przed spaleniem bezpiecznika wskazówka zaczęłą iść w dół ku rezerwie. Masakra. Pozdrawiam i szerokiej drogi. Sprawa wygląda tak że nie działał mi elektrozawór odpowietrzania baku, pompa ciągła ile mogła ale do baku nie było podawane powietrze i robiło się podciśnienie. Podczas odkręcania korka paliwa było słychać wyraźnie jak zostaje zassane powietrze.
  12. Sprawa u mnie wyglądała tak że bak paliwa nie zostaje odpowietrzony i pompa poddaje się podczas ssania paliwa i przez to szalał wskaźnik i padał bezpiecznik. Do wymiany poszedł elektrozawór odpowietrzający bak(zamontowany obok filtra paliwa) do sprawdzenia są przewody paliwowe. Witam. U mnie sprawa z wskazaniem poziomu paliwa wyglądała tak że wskaźnik pokazywał dobrze ale czasem nagle nie stąd ni zowąd wskazówka opadała na zero, zaświecała się rezerwa i po jakimś czasie się wyłączała. Problem był w tym że zaczęło mi wywalać bezpiecznik od pompy paliwa po wizycie u mechanika okazało się że pompa jest dobra a nawet usłyszałem że "nowa", więc jako zabieg "prewencyjny" wymienili mi przewody elektryczne. I wszystko było ok więc wybrałem się w trasę do Holandii ale po przejechaniu prawie 600 km bezpiecznik padł i każdy kolejny również. A że i ja wolałem dmuchać na zimne to kupiłem sobie przed trasą pompę paliwa i na stacji paliwowej w dwie godziny ją wymieniłem i dalsza droga poszła z płatka. Może jest coś takiego że gdy pompa szaleje (robi jakieś zwarcie,zacina się) tak działa na wskaźnik paliwa (w moim przypadku). ps. nie wiele to wnosi do tematu ale w razie wystąpienia takich objawów może warto się zainteresować pompą paliwa. Sprawa nadla się ciągnie, bezpieczniki od pompy paliwa nadal się przepalają. Znalazłem kilkanaście wątków na ten temat ale żadnego rozwiązania, masakra. Czujnik poziomu paliwa przeczyściłem i pokazuje prawidłowo poza tym że właśnie przed spaleniem bezpiecznika wskazówka zaczęłą iść w dół ku rezerwie Pozdrawiam i szerokiej drogi. Jednak wskaźnik poziomu paliwa nadal się czasami wacha co pokazać, czyli nie było powiązania z źle działającą pompą - w końcu muszę go rozebrać i przeczyścić.
  13. Jestem bardzo świeżym użytkownikiem A4, w sobotę (29.08) przyjechałem tym pięknym samochodem do domu z Holandii. Co prawda pół drogi na lawecie ale cóż pech to pech. Audi A4 74 KW 1.6 1997 147000 km NAP
×
×
  • Dodaj nową pozycję...