Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Gaśnie przy odpalaniu

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam następujący problem z moja nunią przy odpalaniu gaśnie a gdy już odpali to chwilami potrafi następować spadek mocy :confused4: jak myślicie co może być przyczyna??? kupiłem filer do gazu mam nadzieje ze to pomoże a jak nie to stawiam na świece. dodam tylko że nie dawno kupiłem autko i nie wiem co się działo z nią wcześniej na filtrze nie ma przy jakim przebiegu była wymiana. [ posiadam sekwencje silnik 1.6]

Opublikowano

czyli dzieje ci sie to na benzynie????? jak mowisz ze przy odpalaniu :gwizdanie:

Opublikowano

podłącz vaga i spisz błędy.

Przyczyn może być wiele np sonda lambda.

Opublikowano

sonda lambda odpada bo ja wymieniłem miesiąc temu... odpalam na benzynie a nie na gazie...a czujnik temperatury płynu przy starcie co miałby do odpalania??nie jestem mechanikiem stad moje pytanie. a po podłączniu vaga nie wykryto żadnych błędów... bynajmniej te które były zostały wykasowane i się nie powtórzyły wiec stad mój wniosek...

Opublikowano

pytalem o ta benzyne bo mam identycznie :confused4: dzisiaj jade podlaczyc go pod komputer tylko u mnie zauwazlylem ze dzieje sie to tylko rano bo pozniej juz przez reszte dnia nawet jak jest zimny juz normalnie pali :shocked:

Opublikowano

jesli odpalasz na benzynie to problem odpalania nie leży po stronie LPG. a jak filtr paliwa ? świece, kable ? a jak juz Ci odpali i pomuli troche na benzynie to wszystko się normuje ? a jak auto chodzi na gazie??

Opublikowano

na gazie chodzi wszytsko dobrze zbenzyna jest dokladnie tak jak mowisz filtry sa ok :good:

Opublikowano