Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Sprężyny obniżające -30mm BETATEC


Elber

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie czy ktoś miał do czynienia z firmą BETATEC znalazłem takie spręzyny obniżające -30 i jestem ciekaw czy byłby to dobry wybór ? proszę o pomoc :>[br]Dopisany: 13 Maj 2010, 00:10_________________________________________________Chyba nikt nie miał do czynienia :D będę pierwszy zdam relacje jak sie sprawują

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupił kolega te sprężyny :mysli: bo ja sie własnie nad nimi zastanawiam obecnie, cena OK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem do mojej A6 i jestem zadowolony, wolnym czasem wstawię zdjęcia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem do mojej A6 i jestem zadowolony, wolnym czasem wstawię zdjęcia

twarde sa te spręzynki :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżając o 3 cm muszą być trochę twardsze, ale autko takie jak A6 dużo lepiej się prowadzi na takich springach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obniżając o 3 cm muszą być trochę twardsze, ale autko takie jak A6 dużo lepiej się prowadzi na takich springach

Bo tak sie zastanawiam czy kupić te betatec -30 czy moze FK -35/40 do mojego obecnie mam z -35/-50 :disgust: noi chciałbym to jakos wyrównać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w poprzedniej A4 miałem -35/-30 LOWTECa i też były niezłe, zobaczymy jak na tym zestawie dłużej pojeżdżę ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie już tez mam zamontowane i jak narzazie wszystko ok jestem zadowolony , jutro postaram się zrobić jakieś foto[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 18:53_________________________________________________na angielskiej stronie udało mi się ostatnio znałeś jednego passata na tych sprężynach http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=281758&page=2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U siebie już tez mam zamontowane i jak narzazie wszystko ok jestem zadowolony , jutro postaram się zrobić jakieś foto[br]Dopisany: 30 Maj 2010, 18:53_________________________________________________na angielskiej stronie udało mi się ostatnio znałeś jednego passata na tych sprężynach http://www.passatworld.com/forums/showthread.php?t=281758&page=2

I jak z tym foto bo własnie sie nad nimi zastanawiam[br]Dopisany: 02 Czerwiec 2010, 15:51_________________________________________________Siadło wiecej niz-30 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie fotek nie doczekałem i kupiłem -30 dzisiaj, załoze na tył tylko bo tam wymaga, obecnie stoi -65 :gwizdanie: i trzeba wyrównac z przodem, a na jakich amorach posadziłeś te -60 :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój stoi tak na tych sprężynach dscf2126.jpg

i powiem ze jak narazie jestem zadowolony :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elber a na jakie amory to montowałes :mysli: spręzynki leżą już na chacie, tylko teraz amory mógłbym kupić na tył :przebiegly:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednie na orginalne amorki a tył kupiłem nowe Sachsa bo stare już były wylane i jeździ się bardzo przyjemnie, jechałem juz w 5 osób w samochodzie i na nierównościach zachowuje się bardzo dobrze także myślę ze nie warto do -30 kupować sportowych amorków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przednie na orginalne amorki a tył kupiłem nowe Sachsa bo stare już były wylane i jeździ się bardzo przyjemnie, jechałem juz w 5 osób w samochodzie i na nierównościach zachowuje się bardzo dobrze także myślę ze nie warto do -30 kupować sportowych amorków :)

No ja obecnie mam załozone normalne 1ba i teraz mam dylemat czy inwestować w amory sportowe czy własnie kupić dedykowane do A4, przód obecnie tez mam na serie i nie narzekam również, jedynie tył... ale to sie zmieni na dniach :decayed:

Myślałem o MTSach ale do Q nie ma :thumbdown: więc zostana mi chyba te sachs :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy normalnych amorkach i sprężynach -30 to jest dość dobry kompromis między wyglądem a komfortem :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy normalnych amorkach i sprężynach -30 to jest dość dobry kompromis między wyglądem a komfortem :wink4:

Ale ludzie potrafią być uparci w swojej głupocie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ludzie potrafią być uparci w swojej głupocie :gwizdanie:

:tongue4: udowodnie Ci że sie mylisz :tongue4:

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

armistead to uzasadnij bo czytałem kiedyś na forum ze auto jeśli jest obniżone i ma org sprężyny to złe się zachowuje pływa pod obniżeniem , jak do tej pory jeszcze nic mnie nie zaskoczyło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

armistead to uzasadnij bo czytałem kiedyś na forum ze auto jeśli jest obniżone i ma org sprężyny to złe się zachowuje pływa pod obniżeniem , jak do tej pory jeszcze nic mnie nie zaskoczyło

jedyne co to szybciej sie zużyją te amory pod takimi spręzynami, pływanie było by jesłi byłby amory i spręzyny nie do tego auta(u mnie tak jest) a przy takiej znikomej glebie nie ma to duzego wpływu na "pływanie", mam z przodu -35 i jest naprawde OK, na dniach założe tył -30 na amorach od serii i wątpie żebym załował tego posuniecia(amory stare ale przez wyjeciem miały 70% skuteczności)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...