golab24 Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 No i złapałem wirusa, i moje 138 KM spowszedniało ;-) Pytam więc czy turbina od AWX będzie pasować bez przeróbek do AVB? Jeżeli nie, to proszę wymięcie listę części, w które musiałbym zaopatrzyć się aby dokonać tej przeróbki. Jeżeli ktoś zna całkowity koszt (bez softu) takiej przeróbki to byłbym wdzięczny. Celuję w 165-170 KM.
Jarol Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 Wszystko bedzie pasowac po za wężem ktory wychodzi z turbo do IC. Masz dwie opcje: mozesz ten wąż wymienic, albo wytoczyć przejściówke na turbine.
golab24 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Rozumiem, że jak wymienić to na wąż od AWX? Numer z ETKI? Czy przejściówka jest dostępna w handlu (np. allegro)? Wybaczcie, ale temat traktuję poważnie więc będę się pytał o szczegóły.
fayera Opublikowano 14 Maja 2010 Opublikowano 14 Maja 2010 gołąb u kogo kupiłeś turinę,też nad tym myślę?
golab24 Opublikowano 14 Maja 2010 Autor Opublikowano 14 Maja 2010 Jeszcze nie kupiłem, ale to chyba jest najłatwiejsze zadanie, ostatecznie zostaje nowy oryginał, lub po regeneracji choć niechętnie. Pewnie po modyfikacji moja turbina pójdzie na sprzedaż, a jest w bardzo dobrym stanie wnioskując po braku wycieków, mocy silnika i minimalnym zużyciu oleju miedzy wymianami, wiec koszy sie nieco zredukują. PS. Ciebie też wywiało z zachodniopomorskiego ;-)
dizell Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 Rozumiem, że jak wymienić to na wąż od AWX? Numer z ETKI? Czy przejściówka jest dostępna w handlu (np. allegro)? Wybaczcie, ale temat traktuję poważnie więc będę się pytał o szczegóły. Przejsciówkę kupisz na allegro, ja kupowałem od "kowiczek" - jest też u nas na forum , cena ok 65 zł
golab24 Opublikowano 15 Maja 2010 Autor Opublikowano 15 Maja 2010 Widzę że najrozsądniejszym wyborem będzie zaproponowana przejściówka, atut to mniejszy nakład pracy przy demontażu turbiny. Wygląda na to, że potrzebne są tylko dwa elementy: przejściówka i turbo. Rozpoczynam poszukiwania torbo od AWX, Rogal nie polecał tej części po regeneracji, zastanawia mnie cena nowej w ASO (ale dziś sobota więc chyba się nie dowiem).
Jarol Opublikowano 15 Maja 2010 Opublikowano 15 Maja 2010 zastanawia mnie cena nowej w ASO (ale dziś sobota więc chyba się nie dowiem). pewnie koło 4 tyś zł :>
krzyniek Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 zastanawia mnie cena nowej w ASO (ale dziś sobota więc chyba się nie dowiem). pewnie koło 4 tyś zł :> w skodzie nowa coś ok 6,5 tysia także nie 4
golab24 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Widzę, że ceny nowej turbiny skutecznie mogą odstraszyć niejednego miłośnika żelaznych koni. Więc pójdźmy w stronę regeneracji. Jaki zakład regenerujący i sprzedający turbiny polecacie? Może również skupujący stare turbiny w celu redukcji kosztów końcowych. A może nie warto oddawać starej (świetnie działającej) turbiny aby mieć wyjście jakby nowa po regeneracji nie spełniła oczekiwań.
elmo814 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 http://www.reampoland.pl/, widze ze jadnak 100 ps , okazlo sie malo
golab24 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 100 KM pozwalało walczyć na trasie dom-kościół z osobnikami w kapeluszach ;-) Na szczęście mój nieco nieświadomy wybór chyba najsłabszej jednostki okazał się jednym z najlepszych pod względem możliwości tuningu (bardzo dobry procentowy przyrost mocy). Aktualne 138 KM pozwala mi objechać A4 2,6 V6 w serii (przynajmniej do pierwszej setki) sprawdzone organoleptycznie. Dzięki za adres, jakieś osobiste doświadczenia z tą firmą?
fayera Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 PS. Ciebie też wywiało Nie nie :> A turbo od AVF będzie pasować? No i złapałem wirusa, i moje 138 KM spowszedniało ;-) Pytam więc czy turbina od AWX będzie pasować bez przeróbek do AVB? Jeżeli nie, to proszę wymięcie listę części, w które musiałbym zaopatrzyć się aby dokonać tej przeróbki. Jeżeli ktoś zna całkowity koszt (bez softu) takiej przeróbki to byłbym wdzięczny. Celuję w 165-170 KM. Mi wyszło 140,4 ale też mało przy takiej budzie
golab24 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Z jakiego silnika wyszło ci 140, z AVF? Odnośnie pytania czy turbo od AVF będzie pasować to nie mam pojęcia, chyba że pytasz o to czy MI będzie pasować. Jak dotąd spotkałem się jedynie z opinią że AWX jest w moim przypadku odpowiedniejszy, aczkolwiek wysłucham wszelkich sugestii. Przy założeniu że obie turbiny można bez problemu zamontować w AVB (dokładając przejściówkę) to pozostaje pytanie, która jest wydajniejsza? Moja aktualnie pompuje 1,2 Bara, AWX podobno bezpiecznie pompuje do 1.5, AVF nie mam pojęcia.
golab24 Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Różnice odnośnie montażu rury do IC myślę że już omówiliśmy, przejściówka załatwi sprawę. A więc turbina od AWX i AVF to ta sama turbina, czy ktoś zna jej oznaczenie z ETKI, łatwiej by mi było odnaleźć ją w sklepach czy Internecie. Widzę że kolega ma BRD, z czystej ciekawości, czy wymiana na BRD jest równie bezproblemowa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się