Gość zdeniu Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 jako były posiadacz tez coś powiem miałemstarowinke z 93 roku 2.6 V6 w affftomacie z pełną opcją (klimatronik, elektr. lusterka, szyby, szyberdach, grzane d*py itd.) autko zaje..scie wygodne a przede wszyskim sporo w nim miejsca, B5 czy B6 nie ma co porównywać koszty eksploatacji napewno dużo mniejsze bo w końcu co przede wszystkich składa się na te koszty a składają się koszty części w C4 masz jeden wahacz a nie cztery na koło, klocki, tarcze i wszelkie inne elementy eksploatacyjne nie są wcale droższe niż np. do B5 tak więc jeżeli nabędziesz taką furmankę będziesz napewno zadowolony
szogun0 Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Popieram Zdenia. Hincó bierz C4, z 2.3 będzie to fajnie jeździło. 2.8 to już normatywne zużycie oleju, wycieki, droższy rozrząd. W 2.3 jak ci się coś nie daj Boże po drodze spier... to zwiążesz sznurkiem i dojedziesz jakoś do domu albo warsztatu. W A4 jest to raczej niemożliwe. 2.3 też już całkiem fajnie jeżdżą, jak rozbujasz to nikt cię prawie nie wyprzedzi. Tylko gazownia musi być dobra i dobrze ustawiona. I wystrzegaj się tych wcześniejszych roczników gdzie jest serwo hamulca i m.in ABS napędzany z paska alternatora, to jest awaryjne rozwiązanie i w pewnym momencie nie ma hamulców. Jak znajdziesz dobrze utrzymane, to kupisz wygodne auto z całkiem niezłym wyposażeniem.
dawajrapa Opublikowano 19 Lipca 2007 Opublikowano 19 Lipca 2007 Hincó , dokladnie tak jak mowil Morth, Zdeniu i Szogun- C4 jest OK, jak wyrwiesz dobry egzemplarz bedzie smigal i to jeszcze dlugo, a Ty bedziesz na bank zadowolony. W srodku jest o wieele wiecej miejsca niz w B4, czy B5 i B6, zawiecha duuuzo tansza- z przodu masz w sumie 2 wahacze zamiast 8 a tez jest komfortowy. Osobiscie jezdzilem kilka razy taka 100tka w trasie po niemczech (95 rok, 2.5 tdi, rzedowa 5tka, 115 PS, w automacie) i powiem Ci ze naprawde fajnie smiga- do 200 rozpedza sie bez problemu, nawet zaladowany, a spalanie jest ok 1,5-2 litry wyzsze niz w przypadku B5 1.9 tdi = max 8- 8.5 ltr/100. W miescie latalem nim tylko pare razy, ale spod swiatel tez dobrze sie zbiera, tylko z parkowaniem gorzej- jest wieelki eksploatacja moim zdaniem jest tansza, silnik mniej awaryjny (zadne V6), auto wieksze, wygodniejsze. Twoja decyzja, ale moim zdaniem lepiej kilka lat starsze C4 w dobrym stanie, niz mlodsze a4 B5 zajechane jak chlopa piety... powodzenia!
Hincó Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Opublikowano 19 Lipca 2007 Ostatnie posty poprawiły mii humor Tak więc nic tylko szukac dobrego C4 z koca produkcji z motorkiem 2.3 na gazie (sekwencji? mozna tam wewalic sequence?) albo 2.5TDi i potem chip? :> Właśnie, bo te 116koni w 2,5 to troche mało, do takiego kolosa.. Ale da sie żyć ; ] wystrzegaj się tych wcześniejszych roczników gdzie jest serwo hamulca i m.in ABS napędzany z paska alternatora, to jest awaryjne rozwiązanie i w pewnym momencie nie ma hamulców. Wcześniejszych czyli których? Ja celuje w 93-94 bo już miały cyba w standardzie poduchy dwie, a to dla mnie sporo znaczy bo wciaż jestem młodym kierowcą.. Zdeniu, w C4 problem ciężkiego wysiadania już nie istnieje? Czy to dolegliwośćwszystkich
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się