Lukasz_N Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Witam Pozbylem się kata w swojej A4. Zalogowałem grupe 11 i 3. Prosze o analize. 11: http://img17.imageshack.us/i/13640903.jpg/ 3: http://img255.imageshack.us/i/29140716.jpg/ Z góry dzięki.
vauxhall95 Opublikowano 16 Maja 2010 Opublikowano 16 Maja 2010 Dolot szczelny,filtr powietrza jak?? Turbo zle pompuje,przeplywka tnie
Lukasz_N Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Opublikowano 16 Maja 2010 Dolot szczelny. Filtr wymieniony. N75?
Lishoo Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Turbo nie pompuje źle, tylko bardzo dobrze (przeładowanie do 2070,6) zauważcie że zaworek n75 pracuje cały czas upuszczając ciśnienie, tylko coś nie może wysterować, myślę że się zacina no chyba że gdzieś traci ciśnienie na którymś wężu? Nie wiem jak dokładnie z tą przepływką jest, ale ja bym ją wypłukał w benzynie ekstrakcyjnej. Zrób jeszcze logi dynamiczne grupy 8
przemik Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Zanim zrobisz/wymienisz cokolwiek zrob logi dynamiczne - 003,004,008,010 i 011.
vauxhall95 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Turbo zle pompuje,jak kolega wyzej pisal przeladowuje zadki przypadek jak na 1Z zazwyczaj nie doladowanie jest,przeplywka tez tnie sprobuj ja wyczyscic.
Lukasz_N Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 Przepływkę wyczyscze srodkiem do hamulców Motip. Ja tez mam podejrzenia co do N75? Warto brac sie za jego regeneracje?
Pretor Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Możesz podmienić na próbę z N18 i będziesz widział czy po zamianie jest wszystko ok.
vauxhall95 Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 No czekawie jak podmieni N75 z N18 jak to sa dwa rozne zawory nie tak jak AFN i inne
Lukasz_N Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Opublikowano 17 Maja 2010 No wlasnie N75 jest w 1Z kwadratowy, nie taki jak w AFN.
Lishoo Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Najlepiej to podmiana z kimś n75, dla sprawdzenia, później regeneracja, jak ktoś znajomy ma jakiegoś SDI to tam jest taki sam zaworek jak n75 i tam raczej ciężko żeby był wyjechany
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 W SDI jest N75?? Przeciez to zwykly diesel tylko z praca jak TDI.Bez turba
przemik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 No wlasnie N75 jest w 1Z kwadratowy, nie taki jak w AFN. A wracając do tematu... nie prosciej jest zrobic logi niż szukac N75..
Lishoo Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 W SDI jest N75?? Przeciez to zwykly diesel tylko z praca jak TDI.Bez turba Jest dokładnie taki sam jak w 1Z n75, nie wiem tylko czy w SDI jest oznaczony jako n75 i czy w każdym SDI, ja brałem swój z VW Caddy rok '98 1.9 SDI, normalnie jak nówka Aha i z tego co pamiętam steruje przepustnicą ale pewien na 100% to nie jestem
vauxhall95 Opublikowano 19 Maja 2010 Opublikowano 19 Maja 2010 W SDI jest N75?? Przeciez to zwykly diesel tylko z praca jak TDI.Bez turba Jest dokładnie taki sam jak w 1Z n75, nie wiem tylko czy w SDI jest oznaczony jako n75 i czy w każdym SDI, ja brałem swój z VW Caddy rok '98 1.9 SDI, normalnie jak nówka Aha i z tego co pamiętam steruje przepustnicą ale pewien na 100% to nie jestem Tego nie wiedziałem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się