KK7PL Opublikowano 17 Maja 2010 Opublikowano 17 Maja 2010 Witam, mam prośbę czy ktoś mógłby ocenić moje logi autko ma taki problem, że na rozgrzanym silniku podczas wyprzedzania i ogólnie podczas jazdy czuć że jest osłabione błędy w sterowniku to: 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 17-10 - Różnica regulacji - Sporadyczny 00519 - Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (G71) 28-00 - Zwarcie z plusem LOGI DYNAMICZNE 003 008 011 003 007 011 STATYCZNE <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12812.html">001</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12815.html">007</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12816.html">013</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12818.html">018</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12819.html">023</a> statyczne + BS <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12820.html">000</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12813.html">003</a> <a href="http://vaglog.rtnet.pl/kobakk_12814.html">004</a> 11bs nie wchodzą to moje pierwsze logi więc jeśli jest coś źle zrobione to proszę o info co poprawić
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Silnik nie dogrzany,albo termostat do wywalenia,turbo do czyszczenia,no i kąt początku wtrysku mocno rozjechany,sprawdz rozrząd. Po co takie bezsensowne posty gdzie kat wtrysku rozjechany jest.Lepiej nie pisz jesli do konca sie nie znasz tylko kogos w blad wprowadzasz. Termostat wymien.Wszystkie wezyki cisnieniowe szczelne,filtr powietrza dawno zmieniony.Bledy powracaja? Przeplywka tnie w gornej czesci obrotow ale najpierw z doladowaniem trzeba dojsc do ładu i składu.011BS w tym roczniku nie wchodzi,ja mam tak samo ten typ tak ma
AudiB4 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 To wg. Ciebie kolego sympatyczny w statycznych 000 pływanie początku wtrysku od 52 do 61 to prawidłowy objaw?,bo aż sprawdziłem u siebie,i mimo że nie jest prawidłowo ustawiony to waha sie zaledwie od 33 do 34 i ni uja więcej,i jak patrzę po logach AFNów zamieszczonych na forum to pokazują w grupie 000BS ze są w miarę stabilne a tu jakoś nie,więc jeśli mógłbyś to mnie oświeć dlaczego tak się dzieje?,poza tym Ty sam od razu wszystkiego nie wiedziałeś,zamiast od razu jeb... może wytłumacz.
przemik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 Spokojnie koledzy. Witam, mam prośbę czy ktoś mógłby ocenić moje logi Statyczny kąt wtrysku jest OK. Nic nie trzeba zmieniac. Nie mam tez wątpliwosci co do małego koła na wale - jest OK. - wymien termostat - EGR - nieczynny lub max zasyfiony - pojezdzij dynamicznie ze dwa tygodnie i znow wykonaj logi - 011,010,008 i 003 - z naszą pomoca podejmiesz decyzje czy sprezarka bedzie do czyszczenia czy nie. Pozdrawiam
KK7PL Opublikowano 18 Maja 2010 Autor Opublikowano 18 Maja 2010 dzięki koledzy za szybką odpowiedź, błędy jak narazie nie powróciły, posprawdzam poczyszcze i wymienie to co radzicie, autko jest znajomego więc w miare wolnego czasu zrobimy za jakiś czas logi ponownie, pozdro
vauxhall95 Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 To wg. Ciebie kolego sympatyczny w statycznych 000 pływanie początku wtrysku od 52 do 61 to prawidłowy objaw?,bo aż sprawdziłem u siebie,i mimo że nie jest prawidłowo ustawiony to waha sie zaledwie od 33 do 34 i ni uja więcej,i jak patrzę po logach AFNów zamieszczonych na forum to pokazują w grupie 000BS ze są w miarę stabilne a tu jakoś nie,więc jeśli mógłbyś to mnie oświeć dlaczego tak się dzieje?,poza tym Ty sam od razu wszystkiego nie wiedziałeś,zamiast od razu jeb... może wytłumacz. A wiec oswiecam Ciebie pierwszy to statyczny ponizej jest statyczny w trybie BS a wiec rozwialem twoje watpliwosci?? I w tym drugim sie juz nie waha kat wtrysku ma byc 49-54 miesci sie IDEALNIE.A wiec
przemik Opublikowano 18 Maja 2010 Opublikowano 18 Maja 2010 To wg. Ciebie kolego sympatyczny w statycznych 000 pływanie początku wtrysku od 52 do 61 to prawidłowy objaw?,bo aż sprawdziłem u siebie,i mimo że nie jest prawidłowo ustawiony to waha sie zaledwie od 33 do 34 i ni uja więcej,i jak patrzę po logach AFNów zamieszczonych na forum to pokazują w grupie 000BS ze są w miarę stabilne a tu jakoś nie,więc jeśli mógłbyś to mnie oświeć dlaczego tak się dzieje?,poza tym Ty sam od razu wszystkiego nie wiedziałeś,zamiast od razu jeb... może wytłumacz. A wiec oswiecam Ciebie pierwszy to statyczny ponizej jest statyczny w trybie BS a wiec rozwialem twoje watpliwosci?? I w tym drugim sie juz nie waha kat wtrysku ma byc 49-54 miesci sie IDEALNIE.A wiec To jeszcze rozwiej moje wątpliwości dlaczego w 000 stat normal sie wacha, a w 000 Basic Settings sie nie wacha ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się