Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Jak to nie jest zimno, dzisiaj miałem zamrożoną przednią szybę... Odmę ? w 1.9 ? Pokaż mi basket na schemacie, który element. Kolega pisze biały... myślę, że rozpoznanie niebieskiego gdyby to był olej lub wtryski nie powinno stanowić problemu, odcień jest jednoznaczny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 AFN-y w ogole mało kopcą ja swojego nawet przy ostrym butowaniu nie zauwazam batorego :one: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Jak to nie jest zimno, dzisiaj miałem zamrożoną przednią szybę... Odmę ? w 1.9 ? Pokaż mi basket na schemacie, który element. Odma w 1Y Odma w 1Z Nie chce mi się lecieć do A4 i pstrykać ... w AFN jest w tym samym miejscu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Odma w 1Y Odma w 1Z Nie chce mi się lecieć do A4 i pstrykać ... w AFN jest w tym samym miejscu ... Nie no, spoko maroko, tylko co ty chcesz wymieniać, ten zawór regulacji ciśnienia ? A co się ma z nim wydarzyć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Odma z czasem się zapycha, w związku z tym podlega wymianie. Efektem zapchanej odmy jest niebieski dym wydobywający się z silnika. Często niebieski dymek z wydechu obligatoryjnie łączony jest z uszkodzeniem turbiny lub uszczelniaczy zaworowych. Dlatego wspomniałem o odmie - częstym winowajcy powodującym dymienie o niebieskim zabarwieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ale to można łatwo sprawdzić, wystarczy odpiąć wąż ten bezpośrednio ze skrzyni korbowej i zobaczyć czy przestało dymić Osobiście nie spotkałem się w 1.9 TDI z zapchanym zaworem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 jak juz jestesmy przy tym temacie .... to powiedzcie mi jaka funkcje spełnia oddzielacz oleju który notabene wystepuje w AVG natomast nie wystepuje w bliżniaczym AFN-nie (nie sugerujcie sie do konca obrazkiem bo w rzeczywistosci oddzielacz nie wystepuje w 1Z/AFF/AFN/AHU itp, Etka nie znajduje tego urzadzenia w rocznikach 96-99) kolejna różnica miedzy AFN a AVG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 To taki łapak oleju ze skrzyni korbowej. Gaz (ciśnienie) ma przelecieć, a olej zostać. Kiedyś wykonywali takie cuś też jako siateczkę w rurze odpowietrzającej. A schemat jest zgodny generalnie z wszystkimi wymienianymi tam modelami, tylko AFN ma rurkę (1), a AVG ma komplet 1A,B,C Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 To taki łapak oleju ze skrzyni korbowej. Gaz (ciśnienie) ma przelecieć, a olej zostać. Kiedyś wykonywali takie cuś też jako siateczkę w rurze odpowietrzającej. A schemat jest zgodny generalnie z wszystkimi wymienianymi tam modelami, tylko AFN ma rurkę (1), a AVG ma komplet 1A,B,C dziekuje bardzo.... :564: czyli kolejna różnica miedzy AFN a AVG do kolekcji ..... :diabelek: p.s tylko dlaczego nie pozostali przy starym rozwiazaniu :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Hmmm, może jest skuteczniejszy ? Trudno mi to stwierdzić, trzebaby rozebrać ten oddzielacz po większym przebiegu i obejrzeć, a przy okazji zobaczyć jaką ilość oleju ciągnie w dolot... Swoją drogą jeśli jest skuteczniejsze, to być może zamontowałbym u siebie. Trochę oleju z odmy mi zaciąga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matrini Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Nie kopci na niebiesko.. To akurat łatwo rozpoznać Tez mi sie tak wydaje, ze to para wodna. DZIEKI ZA ODPOWIEDZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Ale to można łatwo sprawdzić, wystarczy odpiąć wąż ten bezpośrednio ze skrzyni korbowej i zobaczyć czy przestało dymić Osobiście nie spotkałem się w 1.9 TDI z zapchanym zaworem. Ja się spotkałem raz. W swoim AFN`nie. Właśnie czeka na wymianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sprinter Opublikowano 16 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2007 Zżera Ci olej ? Ciągnie za dużo przez turbawkę ? Diagnoza tak jak opisałem czy inne czynniki jeszcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Wciąga oleum. Podkapca na niebiesko. Suszara pompuje jak należy, ale nie wykluczam również tej możliwości. Zacznę od prostszej rzeczy czyli odmy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Zacznę od prostszej rzeczy czyli odmy a tego sie nie da wyczyscic?? tylko nowa trza zaraz zapakowac :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Wciąga oleum. Podkapca na niebiesko. Suszara pompuje jak należy, ale nie wykluczam również tej możliwości. Zacznę od prostszej rzeczy czyli odmy a w jakich ilosciach to oleum ubywa ..... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Circa 1,5-2 litry od wymiany do wymiany. Jeżdzę raczej spokojnie (A4-ką rzecz jasna :diabel2: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Circa 1,5-2 litry od wymiany do wymiany. Jeżdzę raczej spokojnie (A4-ką rzecz jasna :diabel2: ) no to rzeczywiscie mozna zaczac sie juz zastanawiac ... jak jeszcze przy PSJ-cie .... :diabelek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Circa 1,5-2 litry od wymiany do wymiany ale zapomniales dodac ze u ciebie to 8tys km :diabelek: czyli 4 literki na 15tys to duzo :diabelek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior Opublikowano 17 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2007 Dodam tylko że największe spozycie miałem po przyjeździe z podrozy poslubnej , ale tam gnałem cały czas autobanami i raczej z wiekszymi niz zazwyczaj prędkościami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się