Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 1.8 t - kupilem sprezynyi co dalej....


fellini1470

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie drodzy forumowicze. :quattro:

Postanowilem w koncu obnizyc swoje Audi, ktore jest na orygynalnym, wysokim zawisie.Autko jest fajne, ale za wysokie.

Kupilem sprezyny firmy H&R ktore to obnizaja auto od 35 do 40mm.Pytanie mam takie, czy musze wymienic amortyzatory???

Pytanie drugie.Zauwazylem, ze cos dziwnego dzieje sie z moim samochodem podczas mocnego hamowania.

Przy wdeptanym pedale hamulca, auto zachowuje sie niestabilnie, tak jakby tyl chcial sie uwolnic i wyskoczyc do przodu.Auto tak jakby lekko tanczylo w pierwszym momencie hamowania.Co to moze byc??? Czy winne sa opon czy raczej zawieszenie upomina sie o kontrole?Mozliwe tez ze to hamulce nie lapia rowno.Prosze o jakies sugestie.Pozdrawiam - Fellini. :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie trzea wymieniać amortyzatorów.

Po drugie kontrola zawieszenia, amortyzarorów, hamulców, ciśnienia w kołach nigdy nie zaszkodzi

No właśnie czy kontrola amorów w stacji diagnostycznej na tym elektronicznym urządzeniu jest wiarygodna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie trzea wymieniać amortyzatorów.

Po drugie kontrola zawieszenia, amortyzarorów, hamulców, ciśnienia w kołach nigdy nie zaszkodzi

Po pierwsze to trzeba wymienic amortyzatory!!!!!!!!!

Seryjna beda za krotkie,i sprezyny nie bada mialy napiecia wstepnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze nie trzea wymieniać amortyzatorów.

Po drugie kontrola zawieszenia, amortyzarorów, hamulców, ciśnienia w kołach nigdy nie zaszkodzi

Po pierwsze to trzeba wymienic amortyzatory!!!!!!!!!

Seryjna beda za krotkie,i sprezyny nie bada mialy napiecia wstepnego.

To jak to jest w końcu z tymi amorami - trzeba wymienić, czy nie trzeba?

Sam ostatnio nabrałem ochoty na krótsze sprężyny, ale dodatkowo wymiana amorków, to chwilowo za duże obciążenie dla mnie, a postawił swoją :a4fan: trochę na glebie.

(W sumie, to zawsze zostaje mi stylizacja na Allroada :D )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zrobić na dwa sposoby:

bez wymiany czyli same sprężyny, które są przystoswane do seryjnych amorków lub

kupić cały zestaw amorki + sprężyny, które pracują prawidłowo tylko ze sobą, oczywiście zdecydowanie drożej od pierwszej metody.

Mam same sprężyny 60/40 założone do farycznych amortyzatorów i było to robione w niemczech ze wpisem do brifu, czyli żadna partacka robota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś miał namiar na takie sprężyny do seryjnych (u mnie sportowych 'wlepa') amorków proszę o link tel. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można to zrobić na dwa sposoby:

bez wymiany czyli same sprężyny, które są przystoswane do seryjnych amorków lub

kupić cały zestaw amorki + sprężyny, które pracują prawidłowo tylko ze sobą, oczywiście zdecydowanie drożej od pierwszej metody.

Mam same sprężyny 60/40 założone do farycznych amortyzatorów i było to robione w niemczech ze wpisem do brifu, czyli żadna partacka robota.

A jak Ci się sprawują te amorki przy niższych sprężynach?

Czytałem opinie, że amorki szybciej padają i już sam nie wiem co robić :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci się sprawują te amorki przy niższych sprężynach?

Czytałem opinie, że amorki szybciej padają i już sam nie wiem co robić :confused4:

Niestety tylne amorki były prawie martwe jak kupowałem auto, czeka mnie wymiana, ale przód jest w porządku i jeszcze mieści się w normie na przeglądzie.

Po prostu tyle szybciej wysiadły a przednie jeszcze trochę pojeżdżą, nie potwierdzę tego że szybciej się zużywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak Ci się sprawują te amorki przy niższych sprężynach?

Czytałem opinie, że amorki szybciej padają i już sam nie wiem co robić :confused4:

To dobrze, bo chyba niedługo stanę się posiadaczem 17', więc trzeba będzie Audiówce zrobić lekko glebę, a na amorki na razie kaski brak :thumbup:

Trochę OT - chcę obniżyć o 20, max. 30 mm - jaki kolor powinny mieć sprężyny?

Niestety tylne amorki były prawie martwe jak kupowałem auto, czeka mnie wymiana, ale przód jest w porządku i jeszcze mieści się w normie na przeglądzie.

Po prostu tyle szybciej wysiadły a przednie jeszcze trochę pojeżdżą, nie potwierdzę tego że szybciej się zużywają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

edmondo jak chcesz 20mm to poszukaj fabrycznych sprężyn obniżających.

Tyle to ja wiem, tylko jak je rozpoznać, żeby mnie nikt w bambuko nie załadował. :chytry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przód 1xzielona i 1xróżowa cena ASO około 305zł 1szt, tył 1xsrebrna i 3xbiała

To jest oznaczenie fabrycznych -20mm?

Tak dla pewność pytam :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam sprezyny -60 -40 z amortyzatorami powertech. Kupilem Bilstein B6. Koles powiedzial ze jak sie nie zepną to zmniejszy mi skok amorka. O dziwno mierząc nowe bilsteiny i stare PT wyszlo ze są identyczne! Zalożyłem bilsteiny i jest ok bez zadnego skracania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja tez chcialem obnizyc swoja audinke i chce zakupic sprezyny LOWTEC -35mm przod -30mm tyl -->SPREZYNY LOWTEC<-- tylko sie zastanawiam czy tj dobry wybor i czy podejdzie to do seryjnych amorkow ???

mozna zmienic sprezyny czyli odkrecic wszystko i skrecic bez zmiany srub itd ????

Pozdrawiam

Pytasz o to już w drugim wątku. Odpowiedź masz w swoim

[spedyt]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...