Skocz do zawartości

Waters

Pasjonat
  • Postów

    130
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waters

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Waters

0

Reputacja

  1. Mój przerywał podczas przyspieszania jak miałem uwaloną listwę wtryskową od gazu, po wymianie wszystko wróciło do normy.
  2. Ja za swojego w czerwcu dałem 12 tys. euro
  3. Już dwa razy mi się tak zrobiło Nie wiem co się mogło stać
  4. Dodatkową przeszkodą był parownik, który musieliśmy przesunąć bo gazownicy zamontowali go tam gdzie teraz siedzi piec. Dlatego warto przy montażu LPG zastanowić się czy będziemy w przyszłości zakładać Webasto.
  5. Włóż w imadło, zakręć, odczekaj chwilę (tylko trzymaj napinacz bo wypadnie), znów zakręć i odczekaj chwilę. I tak do wciśnięcia całkowitego
  6. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t46625.0.html;highlight=/
  7. Ja reklamowałem Sachsy na przodzie tylko moje miały po roku eksploatacji 31 i 35 % więc nie było gadki. Kasę dostałem po miesiacu od złożenia reklamacji.
  8. Waters

    [B5 AFN] Skaczące koła

    Podjedź na inną stację diagnostyczną. Miałem u siebie podobne objawy a na przeglądy jeździłem ciągle na jedną stację aż w końcu pojechałem do gościa który się zarzekał że na jego ścieżce wszystko wyjdzie. Pojechałem i przód 34%, 30% tył 30% 29% wymieniłem wszystkie i we wtorek wybieram się ponownie na sprawdzenie ile maja nowe
  9. Nie wiem jak jest w dieslu ale w benzyniaku można bez problemu odessać paliwo wkładając wężyk przez wlew.
  10. Miałem to samo, okazało się że zapchany był zawór (filtr) rozprężny w układzie klimatyzacji. Po wymianie (koszt 25 zł) problem zniknął. Zawór ten znajduje się w rurce przy czujniku niskiego ciśnienia i reguluje proporcję ciśnień wysokiego i niskiego.
  11. Waters

    Odcięcie zapłonu

    Jeśli decydujecie się na odcięcie paliwa za pomocą dodatkowego elektrozaworu na przewodzie paliwowym to przy gaszeniu auta elektronika sterujaca tym zaworem powinna jeszcze przez chwilę podtrzymywać na nim napiecie aby nie następowało wzrastanie ciśnienia w układzie pompa-przewód-zawór. Jeśli ciśnienie przekroczy pewną wartość to sprężyna w eletrozaworze bedzie zbyt słaba aby odblokowac zawór przy odpalaniu auta i paliwo nie pójdzie do silnika. Miałem taki przypadek w 1.8 T, trzeba było ściągnąć przewód z pompy pod tylnym siedzeniam żeby rozładować to ciśnienie.
  12. Jak miałem pekniętą odmę to też było czuć spaliny.
  13. A może to były wahacze do B6 ?
  14. Wewnątrz zbiorniczka jest pływak z magnesem, a od spodu jest czujnik z kontaktronem. W przypadku niskiego poziomu płynu pływak idzie w dół a magnes powoduje zwieranie styków w szklanym kontaktronie. Być może u Ciebie styki skleiły się na stałe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...