maupen 0 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Mam do Was pytanie, i prosze udzielcie mi szybkiej i dobrej rady, chodzi mi o silnik do vw bora jaki dokladnie podejdzie p&p zamiast AJM z 6 biegowa skrzynia ??? Pada mi uszczelka pod głowicą i czy jest sens , remontować czy lepiej SWAP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekk2000 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Wymień uszczelkę i po kłopocie.Po co swap,bo nie bardzo rozumiem?I nigdy nie wiadomo,w jakim stanie kupisz drugi motor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sztomel 6 Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 kolega powyżej podał najszybszą i najbardziej sensowną radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 Jakby trzeba było wymieniać motorownie po padnięciu uszczelki pod głowica, to silników by zabrakło na tym świecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapete 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 A jak jeszcze dasz głowicę do sprawdzenia.... To będziesz miał wszystko cacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrewb25 0 Opublikowano 26 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2010 jeśli swap to na 2.8 Vr6 lub 3.2 i będziesz pan zadowolony a nie jakiś tam klekot Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się