marcelinho Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Panowie czy po wymianie pompki trzeba kodowac jakos kluczyk zeby działał centralny z pilota bo mi nie działa.zastanawiam się czy nie przełożyc mechanizmu do starej tylko jak zdemontowac ten wirniczek który jest w środku?w starej sie wszystko rozsypało wokół właśnie tego wirnika.może ktoś to przerabiał będę wdzięczny za rady
mcm Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 trzeba było sobie tylko wirnik przełożyć, a sprawdzałeś czy ta pompka ma sterowanie na pilota, jeśli tak spróbuj tego: - Dowolny kluczyk samochodu włożyć w wyłącznik zapłonu i włączyć zapłon - Dodatkowym kluczykiem zamknąć drzwi kierowcy lub pasażera. Wyjąć kluczyk (celowe jest zamknięcie za pomocą tego kluczyka, którego kod ma zostać zapamiętany) - Kluczyk, którego kod ma zostać wprowadzony do urządzenia sterującego skierować na czujnik podczerwieni i krótko nacisnąć na przycisk nadawania jeden do czterech razy. W celu wprowadzenia danych do pierwszej komórki nacisnąć przycisk jeden raz, do drógiej - dwa razy itd. Nadawanie kolejnych impulsów nie może odbywać się szybciej niz co jedną sekunde. Każdy impuls jest potwierdzany sygnałem dźwiąkowym alarmu. - Po przerwie 5 sekund od ostatniego nadania impulsu ponownie nacisnąć na chwile przycisk nadawania. Samochód zostanie odblokowany i przebieg programowania pamięci jest zakończony. Zakonczenie procesu programowania musi nastąpić w przeciągu 30 sekund od zamknięcia samochodu (punkt 2). W przeciwnym przypadku należy proces powtózyć przez ponowne zamknięcie drzwi kierowcy lub pasażera obok kierowcy. Uwaga Opisany proces należy przeprowadzić dla każdego kluczyka. Jeżeli nie wiemy, która komórka pamięci jest wolna ( na przykład przy kluczyku zapasowym), to należy ponownie wprowadzieć do urządzenia sterującego kody wszystkich kluczyków.
marcelinho Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 dzięki Ci serdeczne muszę tylko przetrawić to co napisałeś.a gdzie jest czujnik podczerwieni?wiesz najłatwiej wirnik przełożyć tylko jak zdemontować to wszystko.starą pompkę otworzyłem pozbierałem to co sie z niej wysypało i wystaje wirniczek malutki taki a pod spodem podkladka.ale nie mogę tego wyjąć
mcm Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 wymień tylko wirnik, te cienkie płytki i bieżnię (pierścień) dookoła powinno wszystko pasować[br]Dopisany: 26 Maj 2010, 15:22_________________________________________________nie musisz pilota kierować na czujnik po prostu naciskaj tak ja jest napisane
zgredek27 Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Raczej bedziesz mial pilota na fale radiowe... wiec nie szukaj czujnika podczerwieni jesli na slupku srodkowym nie ma prostokata lekko wystajacego ( to wlasnie ten czujnik). Radiowe mozesz kliknac byle gdzie-obok samochodu.
marcelinho Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Panowie chce spróbować przełożyć mechanizm ze sprawnej do swojej zepsutej tylko jak? są tam takie "cycki" gumowe wystające śrubek nima
mcm Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 to są pewnie tłumiki drgań powinno się dać z nich ściągnąć cały mechanizm
Gość majki-m Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 Panowie chce spróbować przełożyć mechanizm ze sprawnej do swojej zepsutej tylko jak? są tam takie "cycki" gumowe wystające śrubek nima Skoro w Twojej pompce wysypał się wirnik,a elektronika jest w porządku to przelutuj płytkę ze swojej pompki do tej nowej i będzie hulało
marcelinho Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Mcm próbuje z marnym skutkiem zakodować kluczyk.napisz który to przycisk nadawania?!jak zamknę auto i wcisnę pilota to migają kierunki góra 5 razy krótko przyciskając.tylko weź coś rozjaśnij jak to z tym nadawaniem impulsów
mcm Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 naciskasz przycisk zamykania, 1 raz dla pierwszego pilota, i 2 razy dla drugiego pilota (przy kodowaniu pilota nr2 ) po ok 5 sekundach naciska jeszcze raz i pilot powinien być zapamiętany
marcelinho Opublikowano 26 Maja 2010 Autor Opublikowano 26 Maja 2010 Mcm dzięki kolego udało się tyle że kodowałem przyciskiem otwierania na pilocie i bez sygnałów alarmu sie odbyło ale najważniejsze że obydwa działają i już nie muszę Audi zamykać z kluczka bo przecież nie wypada.podziekowania raz jeszcze i dla całego forum (ale pompka pier...ona droga)
mcm Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 no to teraz do kasy http://www.a4-klub.pl/smf/odp_serwer_klubowy-t134351.0.html;msg1613591;topicseen#new
zgredek27 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Mcm dzięki kolego udało się tyle że kodowałem przyciskiem otwierania na pilocie i bez sygnałów alarmu sie odbyło ale najważniejsze że obydwa działają i już nie muszę Audi zamykać z kluczka bo przecież nie wypada.podziekowania raz jeszcze i dla całego forum (ale pompka pier...ona droga) ile dales za pompke?
marcelinho Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 zgredek27 dałem 420 z przesyłka.tragedia .co do serwera to pomyśle tylko się odkuje za pompkę altka i reszte
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się