Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Piszczący pasek


Pinio 7123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Klubowiczów chciałbym uzyskać odpowiedż na w/w problem który pojawił się nie dawno trochę poczytałem na forum i chciałbym znależć usterkę czy to napinacz paska a może to rolka alternatora dodam że pisk paska nasila się przy skrajnie skręconych kołach. Opbserwując napinacz podczas pracy ulega wibracjom i teraz pytanie który element waszym zdaniem do wymiany . Wiem że najlepiej wyminić byłoby wszystko ale może któraś część jest jeszcze dobra a co za tym idzie pare groszy zostaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij od ściągnięcia paska wtedy zobaczysz czy napinacz paska ma dobre tulejki ,czy rolka po jej pokręceniu pracuje cicho druga sprawa jeżeli wiesz na jakiej zasadzie pracuje koło alternatora jeżeli jest zatarte wymiana :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrym rozwiazaniem byloby wymienic sprzegielko na alternatorze jak i napinacz. Oba te elementy bardzo wspoldzialaja na siebie. U mnie padlo najpierw sprzegielko - objawialo sie poszarpywaniem i stukotami podczas powolnej jazdy na skreconych kolach wiec je wymienilem i jak reka odjąl.

Potem zrobilem z 20tys km i wymienilem paski w tym alternatora i na nowym pasku stary napinacz zaczal powodowac identyczne popiskiwanie jak u ciebie - na max skreconych kolach ale nie zawsze - czasami. O dziwo na starym pasku byl spokoj. Ale mechanior powiedzial ze jak sie ruszy stary to z nowym zaczynaja sie problemy ;)

Umowilem sie z mechanikiem z nowu i za kilka tygodni wymienilem napinacz. Stary mial uszkodzona dolna tulejke (plastikowy badziew) rolka natomiast pracowala gladko ale miała minimalny luz na lozysku,

no i napewno silownik byl juz "miękki". Po wyjechaniu z warsztatu myslalem ze wszystko jest ok ale nie, pod domem znowu uslyszalem leciutki pisk ktory moze powtorzyl sie jeszcze z 1 raz i od tamtej pory cisza - a pasek wymienilem 4 dni temu i robie dziennie ok 30km. Juz sam nie wiem co to jest. Moze pasek sie jeszcze nie "ułozyl"? Moze pompa wspomagania? Musze sie jej przyjrzec.

Takze do sprawdzenia napinacz i sprzęgiełko alternatora no i pompa w spomagania. (stawiam na napinacz) :hi:

pozdrawiam

P.S

Mechanioir wymienil napinacz bez zdejmowania alternatora. Tylko wisko, waz od intercoolera no i pasek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za podpowiedzi zakupiłem rolkę alternatora rolka odwracająca napinacza łożysko było wybite no i jeszcze specjalny klucz do odkręcenia sprzęgiełka z pomocą Forum 2 godz roboty pacjent wyleczony żadnych szumów pisków cisza Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki koledzy za podpowiedzi zakupiłem rolkę alternatora rolka odwracająca napinacza łożysko było wybite no i jeszcze specjalny klucz do odkręcenia sprzęgiełka z pomocą Forum 2 godz roboty pacjent wyleczony żadnych szumów pisków cisza Pozdrawiam

A u mnie po wymianie napinacza problem pisków nie znikl. Okazalo sie ze magiel byl rozwalony i ciekl z niego plyn. Wymiana magla rozwiazala sprawe :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem, pisk na skręconych kołach, wstyd jak byk, Audi i pisk :shocked::)

Wymiana napinacza i paska nie do końca pomogła ale w było o wiele lepiej, po wymianie kólka alternatora wszystko jest juz ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...