kileeer Opublikowano 26 Maja 2010 Opublikowano 26 Maja 2010 witam. Proszę o analizę, czy tam wszystko kręci się jak należy. jak tam turbo u mnie się sprawuje? Log (0 - 000,001,002) Log (1 - 016,017,018) Log (2 - 003,004,005) Log (3 - 020,021,022) Log (4 - 009,011,012) Log (5 - 013,014,015) Log (6 - 006,007,008) dziękuję i pozdrawiam
Wihajster Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 logi mają być każda grupa osobno a nie razem ...
kileeer Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Zdiagnozuje ktoś mojego klekota? pozdro
letallec Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Jak dla mnie jest OK. Zastanawia mnie tylko grupa 008. Niech ktoś jeszcze to zobaczy i skomentuje
przemik Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Jak dla mnie jest OK. Zastanawia mnie tylko grupa 008. Niech ktoś jeszcze to zobaczy i skomentuje Jest OK. Szkoda ze przy okazji czipsa nie ustawili Ci kąta synchronizacji. Zrob jeszcze logi statyczne.
kileeer Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 Jak dla mnie jest OK. Zastanawia mnie tylko grupa 008. Niech ktoś jeszcze to zobaczy i skomentuje Jest OK. Szkoda ze przy okazji czipsa nie ustawili Ci kąta synchronizacji. Zrob jeszcze logi statyczne. O co chodzi z tą synchronizacją. polepszy mi to coś czy jak? Bo nie znam sie na tym. Logów też sam nie robiłem wiec nie wiem co z czym sie je.
Leman Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 czy ci się poprawi- pewnie nie wartość powinna się mieścić w przedziale -3 +3 u ciebie się rozłazi poza dopuszczalny zakres grupa 004 synchro angle p.s. najlepiej jest mieć na 0 :gwizdanie:
kileeer Opublikowano 27 Maja 2010 Autor Opublikowano 27 Maja 2010 czy ci się poprawi- pewnie nie wartość powinna się mieścić w przedziale -3 +3 u ciebie się rozłazi poza dopuszczalny zakres grupa 004 synchro angle p.s. najlepiej jest mieć na 0 :gwizdanie: już widzę, podjadę do tego co wymieniał rozrząd, niech to ustawia jak spierdolił Reszty obawiać się nie muszę skoro nic nie krzyczycie. dzięki, pozdrawiam
macieek Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Sam sobie ustaw kąt jesli masz dostep do VAGa. 10 minut roboty. Autko moze lepiej odpalac na zimnym i drgawki na jalowym mogą zniknac po ustawieniu tego. Nie wiem czy masz te objawy :gwizdanie: Jest foto story jak to sie robie w dziale ZROB TO SAM. Tam jest silnik AJM ale zasada jest ta sama. pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się