Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] a4 1.9 tdi 130 Km nie reaguje na gaz


Marcin_K

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze swoją audicą mianowicie nie reaguje odpowiednio na gaz muli ją na 1 biegu nie załącza się odrazu turbina po pewnym czasie wskakuje na duże obroty, czytałem na ten temat może być wiele przyczyn zalecają zrobić logi czy ktoś mi może pomóc sam nie dam rady;/ liczę na pomoc lub wskazanie zaufanego dobrego mechanika na terenie Krakowa dzięki z góry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojedziesz do Jaworzna to zrobimy logi i wrzucimy na forum ;)

popytaj w dziale regionalnym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dojedzie bo jeśli czujnik w potencjometrze pedału gazu szwankuje to ma tylko obroty na poziomie 1100 RPM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za info uruchomiłem znajomych i zlokalizowaliśmy usterki, nie napisze fachowo bo jestem noga jeśli chodzi o mechanikę ale postaram się dokładnie opisać problem może kiedyś komuś się przyda:

auto stało niejeżdżone 5 tygodni (rozwaliłem kolano na nartach;/), okazało się że zacieła się zapadka w turbinie (pewnie część osadów, nagar itp. pozastygały) wystarczyło ją mechanicznie ruszyć i już było lepiej,

druga rzecz był przerwany przewód doprowadzający powietrze do turbiny - wymieniony,

trzecią rzeczą którą zrobiliśmy to przedmuchanie kolektora dolotowego (było trochę syfu)

Te 3 zabiegi pomogły potem ostra jazda żeby przedmuchać turbinę i narazie wszystko jest oki:) autko chodzi jak przed usterką[br]Dopisany: 28 Maj 2010, 10:56_________________________________________________kurcze jednak znów coś jest nie tak ;/ w mniejszym stopniu niż było ale dziura w turbo jest zwłaszcza na niskich biegach no cóż trzeba sparawdzać dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się turbina zacina.. sam pisałeś że rozruszaliście ją...