grand10 Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 011- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13610.html 000- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13611.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13612.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13613.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13614.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13615.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13616.html 028- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13617.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/menchester10_13617.html :tongue4:Logi robie 1 raz proszę o analizę dziękuje
DajmlerPL Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Miałeś robiony rozrząd? Grupa 004 kąt synchronizacji minimalnie odbiega poza tolerancje.
DajmlerPL Opublikowano 28 Maja 2010 Opublikowano 28 Maja 2010 Po czym można poznać, że termostat do wymiany?
vauxhall95 Opublikowano 29 Maja 2010 Opublikowano 29 Maja 2010 Po czym można poznać, że termostat do wymiany? chociazby po grupie 001 tam masz temperature ktora wynosi ~~81 Miałeś robiony rozrząd? Grupa 004 kąt synchronizacji minimalnie odbiega poza tolerancje. No i to nie delikatnie powininno byc koło 0
grand10 Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Opublikowano 29 Maja 2010 Hej rozrząd miałem robiony 1rok temu a ten termostat wymienić czy jeździć z tym i jaki jest koszt pozdrawiam
midqard Opublikowano 30 Maja 2010 Opublikowano 30 Maja 2010 termostat to koszt okolo 100zł, i jak poczytasz forum to tylko wymieniaj na oryginalny vw/audi zamiast grupy 23 masz 18 (dwa razy)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się