mcik Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 Witam Nie dawno nabyłem A4 Avant z silnikiem 1.8 ARG Po podłączeniu VAG-a wyskoczyły błędy jak niżej: Address 01: Engine Controller: 8D0 906 018 D Component: 1.8L R4/5V MOTR G 0006 Coding: 05001 Shop #: WSC 00000 4 Faults Found: 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit P0130 - 35-10 - - - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 35-10 - - - Intermittent 17924 - Intake Manifold Valve (N156): Open Circuit P1516 - 35-10 - - - Intermittent 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - Skasowałem i zrobiłem log 003 wynik niżej: Monday,31,May,2010,18:09:22 8D0 906 018 D,,1.8L R4/5V MOTR G 0006, ,Group A:,'003,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,RPM,Mass Flow,Load,Ign. Timing,,,,,,,,,, ,TIME,,,,,TIME,,,,,TIME,,,, STAMP /min g/s % °BTDC 2.10 1560 11.47 9.4 21.0 2.40 2240 19.03 13.3 9.8 2.70 2320 5.58 5.1 13.5 3.00 2000 4.86 4.3 13.5 3.30 1640 4.14 3.9 13.5 3.60 1400 4.81 5.1 18.8 3.90 1680 14.47 11.0 24.8 4.20 1760 14.97 11.4 6.8 4.50 1520 15.14 11.8 9.0 4.80 1280 12.53 10.2 18.0 5.10 1120 15.06 19.2 9.0 5.40 1400 10.50 9.4 4.5 5.70 1680 17.08 13.7 20.3 6.00 1920 22.72 18.4 13.5 6.30 2200 21.58 16.9 15.0 6.60 2480 27.14 18.4 21.0 6.90 2800 32.11 22.0 19.5 7.20 2920 7.06 5.9 13.5 7.50 2480 4.92 4.7 13.5 7.79 2160 4.89 4.3 13.5 8.09 2320 33.03 29.8 5.3 8.39 2200 24.03 18.0 9.0 8.69 2160 29.86 22.4 18.0 8.99 2320 35.61 32.2 16.5 9.29 2440 37.58 47.5 15.0 9.59 2600 38.58 45.5 16.5 9.89 2800 41.36 43.9 16.5 10.19 2960 43.17 43.1 15.8 10.49 3160 45.69 42.7 17.3 10.79 3320 47.56 43.5 16.5 11.09 3480 49.92 43.1 15.0 11.39 3640 53.50 43.9 14.3 11.69 3800 54.72 43.5 14.3 11.99 4000 57.42 44.7 14.3 12.29 4160 61.81 46.3 13.5 12.59 4320 65.89 47.8 15.0 12.89 4480 70.36 48.2 15.8 13.19 4680 69.69 48.2 16.5 13.49 4840 73.78 48.6 17.3 13.80 4600 4.81 5.5 13.5 14.09 4080 7.61 7.1 13.5 14.39 3640 7.22 6.7 36.0 14.69 3480 40.56 25.1 6.8 14.99 3280 47.92 47.8 9.8 15.29 3400 50.17 72.9 15.0 15.59 3440 50.56 82.4 14.3 15.89 3520 53.86 82.0 13.5 16.19 3560 54.89 82.4 12.8 16.49 3640 56.72 81.2 12.8 16.79 3720 54.89 81.6 12.8 17.09 3800 56.53 81.2 12.0 17.39 3880 56.97 78.4 13.5 17.69 3960 59.47 77.6 12.0 17.99 4000 59.67 76.1 12.8 18.29 4080 61.53 72.5 12.8 18.59 4160 62.86 66.3 12.8 18.89 4200 65.31 66.7 13.5 19.20 4280 67.00 66.3 13.5 19.50 4360 65.22 67.1 14.3 19.79 4440 70.50 67.5 15.0 20.09 4480 70.78 69.8 15.0 20.39 4560 71.92 69.8 15.8 20.69 4640 74.56 69.8 16.5 20.99 4720 74.11 67.8 16.5 21.29 4760 74.53 67.8 16.5 21.59 4880 77.94 68.2 16.5 21.89 4920 78.39 67.8 16.5 22.19 4960 76.28 68.2 16.5 22.49 5040 81.92 69.0 17.3 22.79 5080 81.92 74.1 17.3 23.09 5120 79.86 74.1 17.3 23.39 5200 80.61 74.1 19.5 23.69 5240 79.56 74.5 19.5 24.00 5200 86.64 74.5 19.5 24.30 5320 86.61 74.1 17.3 24.60 5360 85.42 74.5 17.3 24.89 5400 88.78 74.9 19.5 25.20 5440 82.39 75.3 19.5 25.49 5440 90.53 74.9 19.5 25.80 5440 86.08 74.9 19.5 26.09 5520 85.86 75.3 19.5 26.40 5560 87.44 75.7 19.5 26.69 5560 88.25 76.1 19.5 26.99 5600 89.42 74.5 20.3 27.29 5640 85.83 74.1 20.3 27.59 5640 90.33 67.8 20.3 27.88 5480 6.61 6.3 13.5 Po teście sprawdziłem błędy i było: Control Module Part Number: 8D0 906 018 D Component and/or Version: 1.8L R4/5V MOTR G 0006 Software Coding: 05001 Work Shop Code: WSC 00000 1 Fault Found: 17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit P1240 - 35-10 - - - Intermittent Proszę o interpretację w/w danych i pomoc w usunięciu usterek. Z góry serdeczne dzięki Pozdrawiam [br]Dopisany: 31 Maj 2010, 19:03_________________________________________________Ok, coś źle się chyba wyraziłem (jestem bardzo początkujący w tematyce w związku, z czym proszę o wyrozumiałość), spróbuje inaczej, Trochę przy tym posiedziałem i uporałem się z większością błędów Został mi P1240 jutro będę sprawdzał instalacje tego wtrysku. Ale mam kilka pytań z innej beczki, Jaki powinien być max przepływ powietrza przez przepływomierz dla tego silnika przy max obrotach? Gdzieś znalazłem, że liczy się to tak, współczynnik 0,8 * moc silnika (w moim przypadku 125) czyli wychodzi mi ok 100 g/s. Czy to prawda??? Następnie zauważyłem coś dziwnego, przy wprowadzeniu silnika na ok 4500 obrotów (na postoju) i trzymaniu na tym poziomie powstaje dziwne zjawisko podobne do działania zaworu bezpieczeństwa, słychać jakby rosło jakieś ciśnienie (przypuszczam, że powietrza) do jakiegoś poziomu (w tym momencie obroty też delikatnie się podnoszą), po czym następuje nagłe "upuszczenie" ciśnienia, obroty spadają o jakieś 400-500 obr. coś się zamyka i sytuacja sie powtarza, znów wzrost ciśnienia i obrotów i tak w kółko do momentu odpuszczenia pedału gazu. Trochę mi się wydaje, że to coś jest związane z zaworem N156 (nie miałem, kogo poprosić o pomoc przy utrzymywaniu obrotów, aby się rozpatrzyć po silniku)- on się przełącza właśnie chyba po przekroczeniu właśnie 4000 obr. Proszę o informację czy to normalne??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się