[B5 AFN] Proszę o analizę logów
0

    35 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    kowal1020    0
    przemik    0

    - lekko przycina sie VTG w sprezarce

    - przeplywomierz - wyglada ze zakonczył swoj zywot - kiedy wymieniales filtr powietrza ?

    - EGR - zaslepiony

    Reszta OK.

    Pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    Filtr wymieniałem 8 miesięcy temu, turbo czyszczone 2 miesiące temu. A jak się upewnić że przepływomierz napewno padnięty?

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    8 miesiecy ???... do wymiany natychmiast....

    Po tym powtorz logi - 011,010,008 i 003 dynamiczne...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    - zasyfiona zmienna geometria VTG - stad to niestabilne cisnienie doladowania

    - przeplywomierz ledwie zipie.... mozesz sprobowac przeczyscic ale chyba bez wymiany sie nie obejdzie

    Jednak na poczatek zająbym sie sprezarką.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    Sprężarkę zregeneruję jak znowu zacznie wchodzić w tryb awaryjny. (w TurboReg regeneracja geometrii 2000-300zł) a jaki u mnie jest przepływomierz? Bo podobno nie da się u mnie wymienić wkładu.[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 16:54_________________________________________________Bardzo dziekuję za pomoc.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Pretor    0

    Też mam taki problem z turbo. Czyściłem turbo dwa razy i mam podobne logi 011 jak kolega. Czy podczas gwałtownego przyśpieszania w zakresie 1600-2300 obr słyszysz taki cichy szum/syczenie? U mnie coś takiego jest, z tym, że logi 003 mam ok.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    goldi    0

    Przepływomierz masz wymienny z całą puszką z resztą jak kupujesz nowy to i tak dostajesz z puszką kompletny ale tak jak piszą koledzy na początek zajął bym się przeczyszczeniem turbiny katalizator masz

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    katalizatora nie mam, a co do turbiny, to 2 miesiące temu była dokładnie czyszczona, po czyszczeniu jeździłem dynamicznie. moim zdaniem jest za dużo luzu na kierowniczkach. Stają one "kantem" i dlatego mam ten problem z turbiną. Bo niemożliwe żeby trzeba było czyścić turbo co 2 miesiące.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lishoo    0

    Jak nie ma kata to turbo nie zasyfi się raczej tak szybko :)

    Ja mam taką propozycję żebyś zamienił miejscami zaworek n18 i n75 (powinny być takie same) i sprawdził co się będzie działo :) znaczy żebyś po zamianie zrobił logi 003 i 011

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    n75 wymieniłem niecały rok temu (orginał Pierburga),bo membrana była dziurawa. to niemożliwe żeby znowu padł. Stawiałbym raczej na "kierowniczki"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lishoo    0

    Profilaktycznie i tak zamień i zrób logi 003 i 011, później z powrotem zamienisz :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    ok.

    [br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 00:17_________________________________________________Czy przy padniętej przepływce da się wyciągnąć z AFN-a 180km/h ?? tyle bez problemu wczoraj osiągnąłem.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    spanky    0

    zalezy co rozumiesz przez padnieta ... jezli auto bedzie na awaryjnym pomiarze powietrza [550mg/r] to nie ma mozliwosci zebyc doszedl do 180 km/h ... jezeli przeplywomierz bedzie lekko podcinal gnoj to jest to jak najbardziej realne ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    Nie dosc ze regulacja cisnienia doladowania szwankuje - zasyfione VTG, to przeplywomierz tez slabawy...

    Turbo nie jest takie tragiczne - troche takiej jazdy jak wczoraj ze Spankym po Pulawskiej :wink4: i VTG dojdzie do siebie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    kowal1020    0

    ok ,dzieki , to znaczy że czeka mnie regeneracja geometrii, bo jak ostatnio czyściliśmy to stwierdziłem że kierownice mają za duży luz. przepływkę wymienie trochę później bo droga.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    TimekPK    0

    Kolego jak masz płacić 200-300 za czyszczenie starych kierownic to lepiej kup nowe. Ja zapłaciłem 400zł za cały element z łopatkami i żeliwem (łącznie z wymianą)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    Nadal tnie

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    przemik    0

    no tnie... ale regulacja cisnienia doladowania tez szwankuje...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    a ja ci odradzam rozbieranie turbo bo według mnie nic ci to nie pomoże

    ja radze gruntownie przepatrzenie dolotu, rozkręcenie wszystkich węży, odtłuszczenie mydłem, skręcenie na maxa, sprawdzenie i przedmuchanie wężyka wchodzącego do ECU, wypadało by też ECU sprawdzić czy nie ma tam oleju, no i uszczelnienie czujnika temp powietrza,

    no i wymiana wszystkich wężyków podciśnieniowych, nawet jak wygląda dobrze, oraz sprawdzenie pompy vacum

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    vauxhall95    0

    Duzo lepiej,ale nie jest jak byc powinno,musisz miec cos jeszcze z nieszczelnoscia,jak spanky pisal jeszcze podcina gnoj

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Lishoo    0

    Sprawdź te elastyczne łączniki na rurach i jak mówiłem podmień na chwile n18 i n75 i zrób logi :)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    ciahciah    0

    sprawdz też plastikowy zaworek cofania taki biało-czarny koło turbiny na wężyku podciśnieniowym, w jedna ma byc przepływ a druga nie, ostatnio pytąłem się ile on kosztuje, 56zł ori,

    a wspomaganie hamulca działa ok? czy czasem zdarzy sie ze trzeba mocno depnać

    mogłbyś wrzucic też loga 000 i 010 dynamicznego no i wymień wężyki, to nie kosztuje 550zł..

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się

    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Latest Registered Members