granwork Opublikowano 1 Czerwca 2010 Opublikowano 1 Czerwca 2010 1,9 AHF 110KM Prośba o analizę logów czasem wpada w tryb awaryjny : Logi statyczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13911.html Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13912.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13910.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13913.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13914.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13915.html Grupy: 014,014 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13916.html Logi statyczne (BS): Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13917.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13918.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13919.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13920.html Logi dynamiczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13921.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13922.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13923.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13924.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13925.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13926.html Po błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 018 BP Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2110 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 06313 1 Fault Found: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-00 - -
przemik Opublikowano 2 Czerwca 2010 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Do sprawdzenia: - uklad podcisnien - szczelnosc dolotu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się