Gość igor-s Opublikowano 18 Listopada 2010 Opublikowano 18 Listopada 2010 Może nie na temat: ? u mnie też ciężko wchodzą biegi i szarpie lewarkiem przy dodaniu gazu, popytałem i dowiedziałem się. Poduszki silnika i skrzyni. Synchronizatory. Lub olej, a raczej lego konsystencja (smolista). Cięzko chodzi gdy zimny, lepiej jak sie rozgrzeje, pomyslałem też że może po tylu latach być go mniej mimo niewidocznych wycieków. Zamierzam zacząć od wymiany oleju w skrzyni, by lżej chodziła . Tylko narazie słyszałem kup orginał a to nie tanie w szczególności w moich stronach.
tmarek7 Opublikowano 20 Listopada 2010 Opublikowano 20 Listopada 2010 Mogą też być zużyte poduszki pod silnikiem, też będą takie objawy.
Scrash Opublikowano 26 Maja 2011 Autor Opublikowano 26 Maja 2011 Panowie odświeżam swój temat ponieważ już rok męczę sie z tym szarpaniem. Masa rzeczy sprawdzona i wymieniona. Zaczynam podejrzewać że to ma związek z przepustnicą. Są w niej elementy takie jak : czujnik położenia przepustnicy, nastawnik biegu jałowego i czujnik nastawnika biegu jałowego. Ciekaw jestem w jaki sposób ten czujnik nastawnika biegu jałowego wykrywa że silnik jest na biegu jałowym. Pewnie po puszczeniu nogi z gazu ale jeśli jadę np z prędkością 30 km/h i puszczę nogę z gazu to czy ten czujnik wie że auto jest na biegu a nie na jałowym ? Myślę że nie bardzo. Właśnie wtedy występują u mnie potrójne szarpnięcia. To samo dzieje się gdy wcisnę pedał gazu chociażby 1 cm. Gdy np. jadąc mam pedał gazu w połowie i puszczę go ale nie całkowicie i wcisnę ponownie to owych szarpnięć nie mam. Dlatego właśnie podejrzewam przepustnicę. Fajnie by było jakby ktoś potrafił dokładnie wyjaśnić zasadę działania tych czujników.
malyzdw Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 Witam. W moim Audi było to samo. Wymieniłem świece przewody ,kopułke i palec rozdzielacza i problem ustał. Walczyłem z tym od dłuższego czasu i wkoncu spokój . Równiez kombinowałem czyśliłem przepustnice adaptowałem ja i zmian nie było więc raczej obstawiam u Ciebie to samo. Pozdrawiam:wink:
baraka Opublikowano 20 Października 2012 Opublikowano 20 Października 2012 scrash możesz miec racje z tym tps,u mnie tez szarpie i jest do wymiany przepustnica,po adaptacji szarpania ustaja na jakies 20 km,widocznie jest tak jak opisywalem.Wytarte scieżki grafitowe na tps-ie daja taki e objawy i ogłupiaja ecu,napięcie płynnie nie wzrasta i nie spada dlatego szarpie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się