Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] Szarpanie przy ruszaniu i lekkim wciśnięciu pedału gazu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może nie na temat: ?

u mnie też ciężko wchodzą biegi i szarpie lewarkiem przy dodaniu gazu, popytałem i dowiedziałem się. Poduszki silnika i skrzyni. Synchronizatory. Lub olej, a raczej lego konsystencja (smolista). Cięzko chodzi gdy zimny, lepiej jak sie rozgrzeje, pomyslałem też że może po tylu latach być go mniej mimo niewidocznych wycieków. Zamierzam zacząć od wymiany oleju w skrzyni, by lżej chodziła . Tylko narazie słyszałem kup orginał a to nie tanie w szczególności w moich stronach.

Opublikowano

Mogą też być zużyte poduszki pod silnikiem, też będą takie objawy.

Opublikowano

Panowie odświeżam swój temat ponieważ już rok męczę sie z tym szarpaniem. Masa rzeczy sprawdzona i wymieniona.

Zaczynam podejrzewać że to ma związek z przepustnicą.

Są w niej elementy takie jak : czujnik położenia przepustnicy, nastawnik biegu jałowego i czujnik nastawnika biegu jałowego.

Ciekaw jestem w jaki sposób ten czujnik nastawnika biegu jałowego wykrywa że silnik jest na biegu jałowym. Pewnie po puszczeniu nogi z gazu ale jeśli jadę np z prędkością 30 km/h i puszczę nogę z gazu to czy ten czujnik wie że auto jest na biegu a nie na jałowym ? Myślę że nie bardzo. Właśnie wtedy występują u mnie potrójne szarpnięcia. To samo dzieje się gdy wcisnę pedał gazu chociażby 1 cm.

Gdy np. jadąc mam pedał gazu w połowie i puszczę go ale nie całkowicie i wcisnę ponownie to owych szarpnięć nie mam. Dlatego właśnie podejrzewam przepustnicę.

Fajnie by było jakby ktoś potrafił dokładnie wyjaśnić zasadę działania tych czujników.

Opublikowano

Witam. W moim Audi było to samo. Wymieniłem świece przewody ,kopułke i palec rozdzielacza i problem ustał. Walczyłem z tym od dłuższego czasu i wkoncu spokój . Równiez kombinowałem czyśliłem przepustnice adaptowałem ja i zmian nie było więc raczej obstawiam u Ciebie to samo. Pozdrawiam:wink:

Opublikowano

scrash możesz miec racje z tym tps,u mnie tez szarpie i jest do wymiany przepustnica,po adaptacji szarpania ustaja na jakies 20 km,widocznie jest tak jak opisywalem.Wytarte scieżki grafitowe na tps-ie daja taki e objawy i ogłupiaja ecu,napięcie płynnie nie wzrasta i nie spada dlatego szarpie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...