Martin_Speed Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Mam pytanie..ile kosztuje pompa wspomagania do audi a4 b6 avf 1,9 tdi 12/2004r. Ile za pompe : -nowa orginalna -po ewentualnej regeneracji
ROBERT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nowa ori powyżej nr. VIN WAUZZZ8E_4_0000001 to pompa ZF 110 BAR o nr. 8E0 145 155 N - 1548 pln
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Nowa ori powyżej nr. VIN WAUZZZ8E_4_0000001 to pompa ZF 110 BAR o nr. 8E0 145 155 N - 1548 pln dokladnie , taka cena jest w ASO, zamiennik mozna kupic w granicach 200 -500 zł, ale nie wiem czy warto, lepiej kupic uzywana a oryginalna ,bedzie pewniejsza.Jezeli pompa wyje to spróbuj wymienic plyn (chybz że padla calkiem to plyn juz nie pomoze , ja ostatnio kupilem pompe w super stanie z 2005 roku , oryginalna o takim oznaczeniu jak kolega napisal, ale chyba sie pospieszylem ,bo wymienilem plyn i wycie pompy ucichlo , wiec pompa trafila na półkę w garażu .
Martin_Speed Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Wiec trzymaj ta pompe dla mnie... Jak mi juz padnie to sie zglosze Robilem płukanke pompy itylko podczaspłykania jak krecilem to nie buczalo ale pozniej znowu to samo:) Zostalo czekac az padnie DZIEKI ZA INFORMACJE
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 mi wyla jak sie zagrzal plyn , w granicach obrotow 0d 1100 do 1200 , tak sobie wyla odkad kupilem autko z francji, jak mechanik wymienial mi rozrzad ,to mowilem by zmienil mi plyn bo , powiedzial ze to nic nie da ze trzeba wymienic pompe i bedzie po problemie , i zebym nie kupowal zamiennikow bo czasmi one wyja bardziej niz ta co byla, wiec zalatwilem sobie pompke w super stanie w okazyjnej cenie za 100 zl oryginal z 2005 rok , i mialem zawiezc do zmiany , ale skusilo mnie i zdemontowalem zbiorniczek przeczyscilem uklad i sitko , zalalem febi i wycie ucichlo , jest juz ze 4 tgodnie i jest cisza, wiec mysle ze bedzie ok, jezeli bedziesz potrzebowal juz naprawde pompy to pisz ,odstapie ja za tyle co dalem, pozdrawiam.
Martin_Speed Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 3 Czerwca 2010 Bede Pamietac... a propo pompy to zadnego zbiornika i sitka nie czyscilim..Odrecilo sie srube przy pompie i wymienialismy płyn
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 zbiorniczek wyrownawczy plynu posiada w srodku sitko , jest ono na plastikowej podstawie w ksztalcie literki F bez dolnej kreski i sciete z jedej strony, to sitko siada tam na lekki wcisk ,nie mozna wyjac go na zwewnatrz, u mnie bylo wyskoczone z mocowania , zdemontowalem wiec zbiorniczek i zalalem czysta beznyna , kilka razy potrzasnalem i wylala sie kupa mulu i syfu , bezynka dobrze to rozpuszcza, do czyszczenia sitka uzylem malego pedzelka, po wszystkim jeszcze raz plukanie ale juz swiezym febi aby wyczyscic slady bezynki , i dopiero montaz, zalanie itd
ROBERT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 A ja ze swojej strony dodam tyle : 1.Gdzieś nawet dziś opisałem jak w najprostszy i najszybszy sposób wymienić płyn ( nie zapowietrzając układu ) 2.Po drugie polecam płyn ORI z ASO G 004000 M2 (1 litr) koszt - normalnie 60 pln za litr , ale teraz promocja "wiosenna" 40 pln za litr
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 ja tak jak większość ,uzyłem mineralnego febi za 29 zl za litr, ale wiadomo każdy kupuje co uważa za stosowne, ważne by spełniało odpowiednie wymagania i parametry. P.s dodam ze wyczyszczenie sitka jest bardzo waznym elementem czyszczenia calego ukladu , mocno zamulone ogranicza przelyw plynu i pompa tez poprzez to moze wydawac dziwne dzwieki
ROBERT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Według mnie na butelce FEBI 6162 nic nie pisze że spełnia wymagania G002000/G004000
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 hheheh, masz racje , no ale wszedzie go stosuja i zalecaja, ale to tak jak np z czujnikiem plynu (zielony) pojechalem do skody bo w VW powiedzieli mi 120 zeta, pytam w skodzie a koles mowi mi czy ma byc przez skode czy nie , bo jak przez skode to 110 ,a jak ten sam czujnik ale nie przez serwis to 50 , pytam , a wy jakie zakladacie???a on gada -> te po 50 , bo to te same tylko nie przez serwis, heheh, usmialem sie i kupilem
ROBERT Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 I na pewno był to ten sam ? "ELTH-LUXEMBURG" Mi chodzi o to , że FEBI 6162 nie ma specyfikacji VW G002000/G004000 A to chyba najważniejsze
bipi555 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Opublikowano 3 Czerwca 2010 I na pewno był to ten sam ? "ELTH-LUXEMBURG" Mi chodzi o to , że FEBI 6162 nie ma specyfikacji VW G002000/G004000 A to chyba najważniejsze tak dokladnie ten sam, i dlatego wzialem , bo zawsze gdyby przeklamywal to mozna oddac a z nie znanego zrodla nie warto kupowac, bo wiadomo że to bardzo wazny element odpowiadajacy za prace silnika . 50 zl czujnik ELTH-LUXEMBURG 2,50 zawleczka 2,50 oring
Destiny007 Opublikowano 6 Listopada 2010 Opublikowano 6 Listopada 2010 chłopaki a nr części na vin WAUZZZ8EX3A234563 Pompy wspomagania
bipi555 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 z pewnoscia oznaczenie pompy masz te same co w poscie na samym poczatku, moja pompa ucichla i smiga ok, juz kilka miesiecy, objechalem chorwacje i cisza , wiec czyszczenie ukladu pomoglo, a pompka ktora kupilem lezy na polce , wiec moge ja odstapic, bo widze ze kolega szuka, :>
Destiny007 Opublikowano 7 Listopada 2010 Opublikowano 7 Listopada 2010 no właśnie nie wiem bo ja mam oznaczenie poniżej 4 co podaje robert
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się