abc123 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam wszystkich Problem polega na tym, że od jakiegoś czasu auto strasznie ciężko paliło na benyznie. Zapalał po długim kręceniu, jak już odpalił to się dławił i przy próbie dodania gazu od razu gasł. Mam założoną instalację gazową i wymuszając odpalenie na gazie jest ok, tzn. na zimnym silniku trzeba chwilę pokręcić, za to na rozgrzanym odpala na gazie na dotyk. Od dwóch dni samochód przestał wougle palić na benzynie do tego podczas jazdy skończył mi się gaz, auto przełączyło się na benzynę, przestało jechać ,brak reakcji na gaz aż w końcu zgasło. Pompa paliwa chodzi, słychać ją. Zaniepokoiło mnie brak odgłosu nastawu przepustnicy przy przekręceniu stacyjki. Proszę o jakieś sugestie, opinie, co mogło się stać. Ostatnio byłem w długiej trasie i po skończeniu się gazu i przełączeniu na PB auto zgasło na środku autostrady Pozdrawiam
MATIUS Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 świece i przewody cewka sprawdz to jak u mnie nie miał reakcji na gaz i się dławił to okazało się że miałem odkręcony przewód masy od cewki...
abc123 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Świece założene nowe jakieś 2tyś km temu. Jak już odpalił na benzynie i się trochę rozgrzał, to reakcja na gaz była natychmiastowa. Teraz już nie odpala wougle. Dziś zapinam VAG-a.
tomiczka Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 A co to jest " CEFKA"? :polew: Bo w normalnym aucie będzie na pewno CEWKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dawcav6 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 kolego a kiedy wymieniałeś filtr paliwa ?? pompe możesz słyszeć ale może mieć za słabe ciśnienie przy lpg pompy często padają
abc123 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2010 Filtr paliwa idzie do wymiany w pierwszej kolejności, bo szczerze mówiąc nie pamiętam kiedy go wymieniałem. Martwi mnie tylko że zawsze jak się przekręcało stacyjkę, to słychać było jak nastawia się przepustnica, a teraz jest cisza?
dawcav6 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 zacznij tak jak piszesz od filtra tani koszt a może pomóc miałem podobny problem jak nie pomoże to niech fachman od elektryki zmierzy ci ciśnienie na pompie jak będzie dobre to jeszcze wtryski niech przemierzy i sprawa będzie jasna
MATIUS Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 "tomiczka" odpowiedzi wnoś do tematu a nie do mojej pisowni .... błędy poprawiłem każdemu może się przytrafić...
rafi_a4 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 mialem podobna sytuacje-poszla pompa paliwowa. kupilem wklad za ok 100zl niemieckiej firmy i do dzis znajoma smiga moim autkiem
FutrzaQ Opublikowano 7 Czerwca 2010 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Panowie mam ten sam problem. Auto cały czas paliło, jeździło i było wszystko ok. W sobotę pojechałem do sklepu zostawiłem auto i jak wróciłem już nie odpaliłem. Pomogłem mu trochę autostartem i auto zapaliło do przejścia na LPG. Na gazie działa ok. Dzisiaj trochę grzebałem i auto nie zapala dalej. Prąd do pompy dochodzi, pompa na krotko pompuje ale może małe ciśnienie? Bylem u mechanika VAG pokazał błędy przepustnicy, immobilizera, i 1 sondy. Mechanik odrzucił awarie pompy. POMOCY!
rafi_a4 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 na vagu tez mi nie pokazalo ze to pompa
tomiczka Opublikowano 8 Czerwca 2010 Opublikowano 8 Czerwca 2010 "tomiczka" odpowiedzi wnoś do tematu a nie do mojej pisowni .... błędy poprawiłem każdemu może się przytrafić... I
abc123 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2010 Wlasnie podpiąłem VAGA, wyskoczyły błędy nastawów przepustnicy. Zauważylem że nie słychać pompy paliwa jak pracuje, wiec pewnie padla pompa i przepustnica. Wszystko potwierdzi wizyta u mechanika
rafi_a4 Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 obstawiam tylko pompe paliwowa bo umnie tez nie bylo sluchac przepustnicy jak poszla pompa,moze zbieg okolicznosci
FutrzaQ Opublikowano 11 Czerwca 2010 Opublikowano 11 Czerwca 2010 W moim przypadku także była to pompa. Została wymieniona i czarnulka jeździ dalej
abc123 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2010 Witam Problem rozwiązany. Wystarczyło pojechać do elektryka:) Mianowicie wypięły się jakieś kabelki z komputera od gazu (mam go w kabinie - w miejscu bezpieczników) + przepalił się bezpiecznik. Nie było impulsu na pompę. Koszt 40 zł i samochód pali
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się