-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O FutrzaQ
Informacje
-
Imię
Rafał
-
Miasto
Pomorze
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
209 wyświetleń profilu
Osiągnięcia FutrzaQ
0
Reputacja
-
FutrzaQ zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Nie ma bagnetu. Na rozgrzanym silniku włączonym zapłonie przy otwartej czy zamkniętej masce nie pokazuje nic na fis. Na mmi tylko ten komunikat bez żadnej miarki. Po upuszczeniu czekałem 5 min z zapłonem i bez zmian.
-
Koledzy jak dokladnie sprawdzić olej? W moim 2.0 GAHA w mmi pokazuje komunikat "please reduce oil level" po upuszczemniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Miał ktoś podobny problem?
-
Koledzy w moim 2.0 tdi GAHA przy sprawdzeniu stanu oleju pokazuje komunikat ..please reduce oil level" zbyt wysoki stan oleju? Po upuszczeniu 200ml zamknieciu-otwarciu maski komunikat bez zmian. Trzeba to jakoś zresetowac? Miał ktoś taki przypadek?
-
Felgi DOTZ HANZO 7,5J 17" et 48 Opony Pirelli P ZERO 225 45 ZR 17
-
Aby wymontowac pompke musialem uzyc kilku wkretakow, podwazyc wszytskie zaczepy <troche gimnatyki> i pompke wyciagasz do gory Ostroznie by nie poama
-
W moim przypadku także była to pompa. Została wymieniona i czarnulka jeździ dalej
-
Panowie mam ten sam problem. Auto cały czas paliło, jeździło i było wszystko ok. W sobotę pojechałem do sklepu zostawiłem auto i jak wróciłem już nie odpaliłem. Pomogłem mu trochę autostartem i auto zapaliło do przejścia na LPG. Na gazie działa ok. Dzisiaj trochę grzebałem i auto nie zapala dalej. Prąd do pompy dochodzi, pompa na krotko pompuje ale może małe ciśnienie? Bylem u mechanika VAG pokazał błędy przepustnicy, immobilizera, i 1 sondy. Mechanik odrzucił awarie pompy. POMOCY!
-
Mam na imię Rafał, jestem z Gdyni. Jeżdżę Audi A4 B5 1.8 20v 125KM + Instalacja sekwencyjna. Moja czarnulka jest pierwszy rok w kraju sprowadzona była z Włoch.