Skocz do zawartości

adam05

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O adam05

Osiągnięcia adam05

0

Reputacja

  1. Witam Wczoraj wracając z dłuższej trasy, zatrzymałem się na chwilę na autostradzie, żeby odpocząć. Jak już sobie odpocząłem to samochód nie zapalił. A4 mam na gaz i na szczęście był rozgrzany, więc przy dłuższym kręceniu rozrusznikiem udało mi się go uruchomić na gazie. Dojechałem do domu, przełączyłem na benzynkę i samochód od razu zdechł i już nie chciał odpalić. Z tej racji że niedawno straciłem pracę, wole oszczędzać i nie płacić za hol do mechanika . Więc zabrałem się za wymianę samodzielnie I tu się pojawia pytanie do was, bo ja nie mam bladego pojęcia. Jak wyciągnąć tą pompę? Mam ją już w zasięgu wzroku, wyczytałem że trzeba "koszyk" przekręcić w lewo o jakieś 15 stopni, ale ni cholery nie mogę. Jeszcze gdzie indziej wyczytałem że trzeba podważyć zawiasy i wyciągnąć koszyk, ale nie widzę nigdzie czegoś takiego. Wygląda to u mnie tak http: Czy to co zaznaczyłem, to jest właśnie ten koszyk, którym "na chama" trzeba kręcić? Czy może jest zupełnie inny sposób wyjęcia tej pompki? Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, uwagi i podpowiedzi Pozdrawiam [br]Dopisany: 04 Luty 2011, 18:41_________________________________________________Okey udało mi się wyciągnąć cały koszyczek, tylko teraz jak wymontować tą pompę? Staram się podważać te zaczepy ale nie cholery nie idzie, na samym dole jest sitko, czy to jest filtr? Czy najpierw to w jakiś sposób trzeba zdemontować? Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
  2. Dzisiaj odebrałem samochód Okazało się że 1 z wtryskiwaczy nawalił i zalewał cały czas silnik benzyną 5km w korku (jakieś 40 minut jazdy) , ale faktycznie wynik niezły ... to była masakra!!! Pozdrawiam
  3. Dobra ... wczoraj byłem z wozem u mechanika, na odcinku 5km moje audi pozbyło się 25l benzyny Okazało się, że wężyk paliwowy był sparciały i wylatywało paliwo. Tego samego dnia wróciłem samochodem do domu, ciągle zalatywało mi 95 , ale tyle się jej na wdychałem że wydawało mi się że już jestem przewrażliwiony, bo samochód normalnie jechał i wskazówka nie leciała do rezerwy. Dzisiaj rano ruszyłem w trasę 35km i znowu miałem podobne objawy, czyli mocne drgania przy postoju, oraz przy lekkim dodawaniu gazu. Dodatkowo jadąc na gazie ubywało mi znowu benzyny ( co prawda nie tak drastycznie jak poprzedniu, ale wciąż ) jadąc na gazie czułem w kabinie gaz, zaś na benzynie, rzecz jasna benzynę. Znowu oddałem samochód do mechanika, jednak ten rozkłada ręce i nie wie co zrobić Co to może być waszym zdaniem? Pozdrawaim
  4. WItam Dzisiaj napotkałem na podobny problem. Tylko że u mnie jest chyba coś gorszego. Wyjechałem 1.5h temu na zakupy, w pewnym momencie samochód zaczął jakby przerywać na wolnych obrotach. Na postoju z nawiewów wydobywa się zapach benzyny ( nie spalin ), podczas jazdy nie śmierdziało. Wskazówka paliwa w oczach schodziła mi do zera. Samochód mam przerobiony na gaz. Jak przełączę na gaz , to mam ten sam efekt, tj samochód przerywa i zaczyna w kabinie śmierdzieć gazem ( tylko podczas postoju) . Pod maską również śmierdziało, jednak nie zauważyłem mokrych plam. Co to może być? Błagam o pomoc w czwartek czeka mnie wyprawa do Bydgoszczy, a pociągiem jechać nie będę Pozdrawiam
  5. Znacie jakieś sklepy gdzie można dostać taki termometr lcd ? Szukałem na allegro pod frazą lcd termometr b5 ale nic nie mogę znaleźć Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam
  6. Witam. Bardzo fajne forum Zarejestrowałem się , lecz jeszcze nie mam swojej A4 ... ale jutro kupuje model który widać w moim profilu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...