Seba 1980 Opublikowano 25 Lipca 2007 Opublikowano 25 Lipca 2007 Witam, mam podobny problem jak marioti ale jednak u mnie wymienione w jego poscie rady nie zdaly egzaminu silnik dalej pali na 3 cylindry, komputer nie wykazuje rzadnych bledow, zawory otwierają sie i zamykaja prawidlowo, jest iskra i paliwo. Myslę o zdjeciu glowicy, nie mam pomyslu co moze byc nie tak. Proszę o pomoc i pozdrawiam.
szogun0 Opublikowano 26 Lipca 2007 Opublikowano 26 Lipca 2007 Sprawdzić ciśnienie sprężania, stan świec. Potem oscyloskop w dłoń i sprawdzić cewki a potem moduł zapłonowy. Jeśli nie będzie impulsu na moduł to uwalone okablowanie albo ECU.
robo1 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 Opublikowano 6 Sierpnia 2007 mam u siebie ten sam problem,pali na 3 cylindry-brak iskry na 3 cylindrze-byłem u elektronika kazał kupic komputer bo podobno zepsuty to kupiłem i okazało sie ze komputer sprawny ale teraz stwierdzil ze moduł -moze to byc mozliwe bo sprawdzałem próbówka na wyjsciu kabli na trzech przewodach daje prad przerywany a na jednej jest ciagły-widac po zarówce-ale chciał bym byc pewny ze ten moduł i na razie nie chce kupowac tego modułu i wywalic kase na marne,tak jak na komputer-numer modułu u mnie to- 4DO 905 351-jesli cos bedziesz wiedział jak to uciebie to odpisz lub zadzwon do mnie 601 313 250 -pozdrawiam Robert z warszawy. : :th:
tauron Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 no to żeby było jasne dla kogoś kto ma lub będzie miał taki problem jak ja lub inni koledzy , to moge z pewnościa powiedziec że to jest moduł 4DO 905 351. miałem ten sam problem , któregoś pieknego dnia odpaliłem na 3 garach i sie zdziwiłem , po kolei szukałem przyczyny najpierw swiece , potem cewki , no i został jeszcze moduł , wymiana jego i miłe zaskoczenie odpalil na 4 garki i hula , moduł kosztował mnie 230zł .
czaki22 Opublikowano 24 Maja 2009 Opublikowano 24 Maja 2009 moduł wzmocnienia zapłonu, nie wiem czemu sluchacie takich kretynow mechanikow ktory dotknie auta bez vaga i powie ze komputer, szkoda ze nie tylni zderzak, po to jest forum i opcja szukaj zeby ułatwiało zycie, ale jak mowią kto ma oczy z korka ten płaci do worka
Łepski Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Czaki u mnie sytuacja była identyczna, z tym że podpoiłem VAGa a tam cisza Winowajcą był ECU Seba 1980 najlepiej znajdź drugie Audi z AEB i po kolei podmieniaj: cewki, moduł zapłonowy i ECU. :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się