antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Uki masz kontrolę niezapietych pasów?
Ukasz699 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 Uki masz kontrolę niezapietych pasów? No właśnie przy testowaniu na początku pali się a później gaśnie
antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 zakoduj licznik takim kodem: 00101 i daj znać czy nie wybuchło
Ukasz699 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 zakoduj licznik takim kodem: 00101 i daj znać czy nie wybuchło Antoś ale zwolnić katapultę czy nie ??
antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 twardo siedź na miejscu podczas kodowania sprawdziłeś??
Ukasz699 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 twardo siedź na miejscu podczas kodowania sprawdziłeś?? Tak pasy zniknęły co do radia to grom wie tak jasno, że ch..ja tam widać Dam raport wieczorkiem [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2010, 11:33_________________________________________________ twardo siedź na miejscu podczas kodowania sprawdziłeś?? Tak pasy zniknęły co do radia to grom wie tak jasno, że ch..ja tam widać Dam raport wieczorkiem Nie jednak radio nie świeci
antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 ale zostaw te kodowanie licznika które Ci podałem (bo nie masz czujnika zapięcia pasów i nie potrzebnie się ta kontrolka zapala) a w kanałach adaptacji nie znalazłeś nic ciekawego dotyczącego podświetlania? wieczorem zerknę u siebie jak to wygląda
Ukasz699 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 ale zostaw te kodowanie licznika które Ci podałem (bo nie masz czujnika zapięcia pasów i nie potrzebnie się ta kontrolka zapala) a w kanałach adaptacji nie znalazłeś nic ciekawego dotyczącego podświetlania? wieczorem zerknę u siebie jak to wygląda Jak będziesz miał chwile Artur to weź luknij u siebie. Nie co do adaptacji nie patrzyłem zaraz zerknę.
Trzcina 80 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 w 16 miałem taki sam wpisany 01042,a w 17 miałem 00100 i po zmianie na 02111 nic sie nie zmieniło czyli wskaźnik nadal na zero.
Ukasz699 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 14 Czerwca 2010 w 16 miałem taki sam wpisany 01042,a w 17 miałem 00100 i po zmianie na 02111 nic sie nie zmieniło czyli wskaźnik nadal na zero. A masz jakieś błedy w 17 ?? To po kodowaniu wystąpiło rezałeś coś czy wszystko działało i nagle bach ??
antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Trzcina spróbuj 00101 i daj znać BTW a wymieniałeś też moduł?? od kiedy to u ciebie nie dziaa
Trzcina 80 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 kupiłem rozbitą fure i odrazu przekładałem manetki na fis i tempomat wszystko chodzi tylko paliwo przestał pokazywać,mam jeszcze motyw tego typu że jak niemam świateł to obrotomierz nie działa a jak zapale jest o.k. włącznik przekładałem jest o.k jak jest odpiety to też jest o.k. a jak podłącze to mam magistrala danych uszkodzenie
Bart-S Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Kodowanie sterownika kolumny kierowniczej (16) dla nadwozia B6: 0?xxx: Kierownica 0 = Standard (brak wielofunkcyjnej kierownicy) 1 = 3-ramienna kierownica (sportowa) 2 = Kierownica wielofunkcyjna z kontrolą radia 3 = Kierownica wielofunkcyjna z kontrolą radia i telefonu 4 = Kierownica wielofunkcyjna z kontrolą radia, telefonu i systemu obsługi głosowej 5 = Kierownica wielofunkcyjna z kontrolą radia i systemu obsługi głosowej 0x?xx: Opcje 0 = Brak przełączników zmiany biegów w kierownicy 1 = Tiptronic (przełączniki zmiany biegów w kierownicy) 2 = Podgrzewana kierownica (nie dla wersji 3-ramiennej) 3 = Podgrzewana kierownica i Tiptronic (tylko kierownica wielofunkcyjna) 0xx?x: Komputer pokładowy i tempomat 0 = Brak 1 = Komputer pokładowy 2 = Tempomat 4 = Komputer pokładowy i tempomat 0xxx?: Tylna wycieraczka 1 = Brak (Sedan/Cabriolet) 2 = Wycieraczka tylnej szyby (Avant ) Dla przykładu – w moim aucie mam kierownicę multifunkcyjną obsługującą radio, telefon i SDS, bez podgrzewania ale z przyciskami zmiany biegów, tempomat i komputer pokładowy oraz wycieraczkę tylną (Avant). Kodowanie = 04142 Jeśli moduł był przekładany z innego auta - może wymagać nauczenia się nowego VIN. W adaptacji (10) wybieramy kanał 81 i zapisujemy tam wartość: 00111. Kodowanie sterownika deski rozdzielczej (17) dla nadwozia B6: ??xx1: Opcje +00 = Ustawienie prędkościomierza i licznika km (Europa/USA/Reszta Świata) +01 = Mniejszy bak (Quattro) +02 = Ostrzeżenie o zapięciu pasów (starsza wersja NAR - do 45 tygodnia 2004) +04 = Ustawienie prędkościomierza i licznika km (wynajęte auta - Reszta Świata) +08 = Ustawienie prędkościomierza i licznika km (Australia) xx?x1: Kraj 0 = Niemcy 1 = Reszta Świata 2 = USA 3 = Kanada 4 = Wielka Brytania 5 = Japonia 6 = Arabia Saudyjska 7 = Australia xxx?1: Ostrzeżenie o zapięciu pasów 0 = Brak ostrzeżenia (lub starsza wersja NAR) 3 = Ostrzeżenie o zapięciu pasów stosowane w USA i Kanadzie (nowsza wersja NAR) Dla przykładu – w moim aucie mam kodowanie 00131 czyli wskaźniki w wariancie europejskim, duży bak (FWD), ustawienia dot. regionu reszta świata i nowszy system ostrzegania o zapięciu pasów. Bez czujnika zapięcia pasów kodowanie FWD powinno zostać ustawione na 00101 dla FWD lub 01101 dla Quattro. Jeśli to Quattro i ma stary system ostrzegania o zapięciu pasów = 03101. NAR old – w starszej wersji systemu kontrolka zapięcia pasów i sygnał dźwiękowy załączają się przy włączeniu zapłonu na czas ok. 6 sekund. NAR new - w nowszej wersji systemu kontrolka zapięcia pasów świeci się cały czas, sygnał dźwiękowy także cały czas z przerwami co 30 sekund
Trzcina 80 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 próbowałem te kody i nic sie nie dzieje nadal nie pokazuje paliwa,w adaptacjach na kanale 30 coś zmieniłem i na chwile wskazówka sie ruszyła ale jak chciałem zapamiętać to poszła zpowrotem do zera.Drugi raz już nie mogłem tego zrobić komp nie chciał wpisać zmian.
antonio Opublikowano 14 Czerwca 2010 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Panowie miałem sprawdzić u siebie jakie mam kodowania i adaptacje ale dopiero skończyłem pracę i nie miałem czasu
Ukasz699 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Opublikowano 15 Czerwca 2010 Panowie miałem sprawdzić u siebie jakie mam kodowania i adaptacje ale dopiero skończyłem pracę i nie miałem czasu To sprawdź Antoś bo dalej nie mam tego podświetlania
Trzcina 80 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 No i dzisiaj udało sie naprawić wskaźnik paliwa :> _________________________________________________ Adaptacje kanał 30,testuj potem zapisz i po problemie
antonio Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 No i dzisiaj udało sie naprawić wskaźnik paliwa :> :oklaski: widać robotę na zamieszczonej focie
Trzcina 80 Opublikowano 1 Lipca 2010 Opublikowano 1 Lipca 2010 mysle że niema sensu tego fotografować,to jest tylko mój piekny środeczek
Gudaj777 Opublikowano 19 Listopada 2011 Opublikowano 19 Listopada 2011 Witam Panowie jeśli można odświeżam temat otóż w mojej B6 2002 mam taki problem:przy kanale 30 przy ustawionej wartości 128 wskaźnik dużo zaniża jeśli zmieniam na 160 to pokazuje realny poziom paliwa. Druga czesc problemu to kontrolka rezerwy pali się cały czas jeśli usunę błąd 00438 - Fuel Supply Sensor 2 (G169) - 30-00 - Open or Short to B+ to gaśnie i ładnie pokazuje aktualne radio. Po wyłączeniu zapłonuy kontrolka znów sie zapala nawet jak w baki jest paliwa na 200 km . W miare możliwości doradzcie co moze być przyczyną i jak to rozwiązac pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się