Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zbieżność a wymiana amorków.


dzbanek1987

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ,czy po wymianie amortyzatorów przód+tył konieczne jest ustawianie na nowo zbieznosci ?pozdrawiam.

Decyzja należny do ciebie. Wymieniałem ostatnio przód i tył razem z wahaczami i zbieżności nie ustawiałem ale nie ruszałem układu kierowniczego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,czy po wymianie amortyzatorów przód+tył konieczne jest ustawianie na nowo zbieznosci ?pozdrawiam.

Decyzja należny do ciebie. Wymieniałem ostatnio przód i tył razem z wahaczami i zbieżności nie ustawiałem ale nie ruszałem układu kierowniczego.

Ja tak samo...co ma sie zmieniac skoro wahacze tej samej dlugosci musza byc a koncowka drazka nie ruszana albo wkrecana identycznie... Z amorami i sprezynami tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem pewien czy wszystko jest tak samo. Jesteście całkowicie pewni, że nowy element ma zupełnie identyczny wymiar jak poprzedni? Zbieżność jest ustawiana z dokładnością co do jednej minuty kątowej. Dla A4 chyba 10 minut rozbieżnie na stronę.

Jak zmieniałem amorki, wahacz,łączniki oraz drążki to odżałowałem te 80 zeta i ustawiłem zbieżność. Dużo więcej kosztowałyby mnie nowe oponki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a orientujecie się czy jak mam zawieszenie z gwintowanymi amorami i chcę teraz wsadzić serję (podniesie się trochę) to czy muszę zbierzność ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...