dzbanek1987 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Witam ,czy po wymianie amortyzatorów przód+tył konieczne jest ustawianie na nowo zbieznosci ?pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Dla pewnosci i spokoju lepiej sprawdzic. to nie majatek a po glowie nie bedzie chodzic... :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rikardo 3 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam ,czy po wymianie amortyzatorów przód+tył konieczne jest ustawianie na nowo zbieznosci ?pozdrawiam. Decyzja należny do ciebie. Wymieniałem ostatnio przód i tył razem z wahaczami i zbieżności nie ustawiałem ale nie ruszałem układu kierowniczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zgredek27 1 Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam ,czy po wymianie amortyzatorów przód+tył konieczne jest ustawianie na nowo zbieznosci ?pozdrawiam. Decyzja należny do ciebie. Wymieniałem ostatnio przód i tył razem z wahaczami i zbieżności nie ustawiałem ale nie ruszałem układu kierowniczego. Ja tak samo...co ma sie zmieniac skoro wahacze tej samej dlugosci musza byc a koncowka drazka nie ruszana albo wkrecana identycznie... Z amorami i sprezynami tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nonilion 0 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 Nie jestem pewien czy wszystko jest tak samo. Jesteście całkowicie pewni, że nowy element ma zupełnie identyczny wymiar jak poprzedni? Zbieżność jest ustawiana z dokładnością co do jednej minuty kątowej. Dla A4 chyba 10 minut rozbieżnie na stronę. Jak zmieniałem amorki, wahacz,łączniki oraz drążki to odżałowałem te 80 zeta i ustawiłem zbieżność. Dużo więcej kosztowałyby mnie nowe oponki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karbonek 2 Opublikowano 9 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2010 a orientujecie się czy jak mam zawieszenie z gwintowanymi amorami i chcę teraz wsadzić serję (podniesie się trochę) to czy muszę zbierzność ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się