Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego (urządznie Klimatyzacyjne)


maly2rafcio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od raz zaznaczę, że szukałem na forum, np tu: http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t13949.0.html;highlight=gdzie+przekaznik

Gdzie w moim aucie znajduje się Przekaźnik sprzęgła elektromagnetycznego (urządznie Klimatyzacyjne). Tam gdzie teoretycznie wg Sam Naprawiam powinien być (czyli w głóznej skrzynce przkażników - pod plastikiem nad nogami kierowcy) ja go nie widzę. A jest tam puste miejsce. Proszę o pomoc bo klima przestała mi się załączać (ściślej sprężarka), a chciałbym zacząć sprawdzanie od przekaźnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie masz błędy na vagu?

Miałem podobną sytuację i okazała się wina przewodu czujnika ciśnienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie z klimatronikiem nie mogę połączyć się VAGiem. Z innymi modułami chodzi a z klimatronikiem się nie łączy. Także błędów nie zczytałem. [br]Dopisany: 08 Czerwiec 2010, 16:04_________________________________________________W końcu udało mi się połączyć z klimatronikiem. I jest jeden błąd:

Control Module Part Number: 8D0 820 043 M

Component and/or Version: A4 KLIMAAUTOMAT D54

Software Coding: 00043

Work Shop Code: WSC 06325

1 Fault Found:

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

31-00 - Open or Short to Ground

Proszę o pomoc. Co z tym zrobić?[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2010, 09:35_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie.

Czy do tego czujnika F129 jest w miarę łatwy dostęp z góry (tzn po otwarciu klapy), czy też trzeba ściągać zderzak.

Bo tak sobie myślałem żeby na chwilę zewrzeć na krótko styki w kostce od tego czujnika i zobaczyć czy sprężarka się załączy. Jak da radę to które to powinny być styki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobrze jest zdjąć lampę

masz to co u mnie było, przewód jest 4 żyłowy, idzie od czujnika dołem do miejsca zaznaczonego na zdjęciu

sprawdź od strony czujnika czy przewodzi każdy przewód do wtyczki po drugiej stronie, ta wtyczka jest pod plastikiem przy zbiorniku płynu wspomagania

audi2k.th.jpg audi1xt.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj nie miałem czasu grzebać przy aucie więc przewodu jeszcze nie sprawdziłem.

Ale mam jeszcze jedno pytanie: czy błąd na VAGu

00792 - A/C Pressure Switch (F129)

31-00 - Open or Short to Ground

i błąd na klimatroniku na kanale 1: 22.1

dotyczą tego samego zjawiska?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Open or Short to Ground

to mówi że masz problem z czujnikiem lub przewodem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z klimą rozwiązany. Okazało się że mój mechanik przy zdejmowaniu zderzaka i chłodnicy nie podpiął mi wtyczki do czujnika ciśnienia i stąd błąd i brak chłodzenia.

W serwisie klimatyzacji zapłaciłem za "naprawę" gapowe 50 zł.

A swoją drogą to dobrze że to było tylko to. Jak byłem w serwisie klimy przyjechał gość skodą octavią i okazało się że uzkodzona sprężarka. Cała naprawa (wymiana) wraz z pełnym serwisem - 3000 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...