vauxhall95 1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 1.NIE 2.Egr nie jest zaslepiony,tylko zasyfiony 3.Nie dawka za duza i to mocno 4.przy 40km/h tez 10 przeklamuje,moze zle wskazowki ustawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Mocy nie sprawdzisz na vagu - tylko hamownia, dawkę masz za dużą, musisz ustawić na jakieś 3.0, ale ja nauczony własnym doświadczeniem sprawdziłbym najpierw jakie masz napięcie na czujniku RSW, czyli zrobił log grupy 001 na samym zapłonie, bo jak jest tam ustawione złe napięcie to wskazania dawki w vag można między bajki włożyć... Egr albo jest zaślepiony albo nie, lekko chyba raczej nie może być ale może być za to brudny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 a tobie sie cos po tym ustawienie polepszyło,bo nic nie pisales Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 No idzie trochę lepiej z dołu, pracuje może trochę bardziej twardo, ale to pewnie przez większą dawkę. Korekcje niby bardziej stabilne, ale od dwóch dni nie kontrolowałem, jutro sprawdzę. Tak to w sumie bez zmian, ale i bez tego auto chodziło normalnie, tylko te korekcje szalały. Byłem dzisiaj też na chwilę u mechaniora żeby osłuchał silnik, ale stwierdził że pracuje normalnie - wychodzi na to że ja mam zalążki choroby psychicznej z tym klekotem . Jest on już trzecią osobą która twierdzi że pracuje normalnie więc chyba muszę mu uwierzyć na słowo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/dir14_15022.html Odpowie mi ktoś co nie tak z tym chipem? Bo nie długo chyba kończy mi się gwarancja, a tak to bym mógł podjechać i mu powiedzieć co nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 No jest nie tak ustawiony,ale delikatnie.Wypadaloby przestawic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 No jest nie tak ustawiony,ale delikatnie.Wypadaloby przestawic Chodzi o napięcie na czujniku czy chipa? Bo jeśli chipa to co jest nie tak? Pytam bym mógł powiedzieć konkretny powód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 O napiecie czujnika Kolegom o chipa to chodzi zapewne o doladowanie,ze nieruszone prawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 O napiecie czujnika Kolegom o chipa to chodzi zapewne o doladowanie,ze nieruszone prawie Odpowiednie napięcie to 0.740? Da się za pomocą VAG'a to ustawić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 tak 0,740.Musisz dobrac sie do nastawnika,vagiem nie da sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Taka różnica nie powinna jednak wpływać znacząco na dawkę, ale masz pewnie jeszcze ciut większa niż wskazuje vag. Musisz ustawić właściwą w adaptacji, a jak się nie da to popuścić śruby od nastawnika i popukać przez drewniany kołek młoteczkiem w stronę rozrządu delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 16 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 Miałem 1.8 i ustawiłem na 2.8-3.0 (tak skakało). Wydaje mi się, że teraz jakby audiczka straciła kopyto Następnie po 10 min odpaliłem samochód i temp. była 80C, a dawka skakała 3.4-3.6, czy to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Normalne, a że audiczka straciła kopyto to też normalne, ale dawkę która miałeś wcześniej była za duża i poza zalecaną wartością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Normalne, a że audiczka straciła kopyto to też normalne, ale dawkę która miałeś wcześniej była za duża i poza zalecaną wartością. Zmierzyłem czas na dawce 1.8 jak i na 3.0 i taki sam jest. Do setki mam 11,8s To chyba słabiutko jak na 120KM... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bo dawka ma znaczenie do 2500 rpm z tego co gdzieś wyczytałem. Czas słaby - mój seryjny AHU robi w 10.8 s setkę - mierzone gps jak i filmikiem z przejazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom89 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bo dawka ma znaczenie do 2500 rpm z tego co gdzieś wyczytałem. Czas słaby - mój seryjny AHU robi w 10.8 s setkę - mierzone gps jak i filmikiem z przejazdu. No to ja powinienem wyciągnąć z 9s jak nic Coś w takim razie nie tak jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się