Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Wyciekł cały płyn hamulcowy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ze zbiorniczka przez tłoczek wypłynął cały płyn hamulcowy...

Zregenerowałem tłoczki prawy i lewy wymieniłem klocki odpowietrzałem układ(tak mi się wydaje) i teraz są takie objawy na wyłączonym silniku pedał nie schodzi do końca ale jak tylko odpalę i wcisnę pedał hamulca powoli opada ?? żadnych wycieków przy kolach nie widać przy tłoczkach tez nie wcześniej nie zwracałem na to uwagi czy się tak dzieje... czego to może być wina pompa zapowietrzona??

czy źle odpowietrzone wszystko?? za każdą rade i pomoc bardzo dziękuje!!!!

Opublikowano

na moje oko ma zapowietrzony układ hamulcowy. ja u siebie odpowietrzałem kazdy zacisk na kole.

Opublikowano

jesli podczas jazdy wciskasz pedał hamulca i ucieka on powoli do końca to masz zapowietrzony układ.Pożądnie odpowietrzyc i bedzie po problemie

Opublikowano

jesli podczas jazdy wciskasz pedał hamulca i ucieka on powoli do końca to masz zapowietrzony układ.Pożądnie odpowietrzyc i bedzie po problemie

nooooo..... a jak to zrobić "porządnie" ?????????

Gość -makaveli-
Opublikowano

Potrzebna ci będzie pomoc drugiej osoby.Płyn nowy DOT 3 ponieważ dobrze by było go całęgo wymienić i nie mieszać z tym starym co się jeszcze w układzie znajduje.

Wlej do zbiorniczka przy pompie pełno płynu.Zacznij od popuszczenia odpowietrznika przy najdalszym kole od pompy hamulcowej.Jak go popuścisz na jego końćówkę naciąg wężyk przezroczysty taki do paliwa a drugi koniec wężyka zanuż w butelce do której będzie spływał przepompowywany płyn.Jedna osoba siedzi w kabinie i naciska pedał hamulca 3 razy i trzyma nie puszcza a ty gdy ona napompuje te trzy razy i trzyma popuszczasz ten odpowietrznik wówczas płyn wypływa pod ciśnieniem pedał wpada do podłogi ty zaktęcasz odpowietrznik i teraz ta osoba może ponownie trzy razy naciśnąć pedał hamulca i trzymać a ty ponownie popuszczasz odpowietrznik .Wykonujecie to tyle razy aż płyn będzie czysty i bez pęcherzyków powietrza.Pamiętaj aby płynu nie zabrakło w zbiorniczku.

Następnie to samo należy zrobić z pozostałymi kołami pamiętając o zasadzie że kolejność kół przy których to robimy jest taka tył prawy potem lewy następnie przód prawy i lewy. :cool1:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...