Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] Montaż swiateł do jazdy dziennej - DRL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Przedstawiam montaż swiateł do jazdy dziennej DRL.

Potrzebne materiały:

- Światła DRL

- przewód ok 2 metry

Potrzebne narzędzia:

- gumówka z cienką tarcza

- komplet śrubokrętów

- podnośnik

- lutownica

- kombinerki

- cienkie lub sprawne palce :kwasny:

Rozpoczynam od podniesienia samochodu i ściągnięcia osłony silnika (kilka śrubek od spodu i kilka przy nadkolach).

następnie wyciągamy plastikowe zaślepki znajdujące się obok świateł przeciwmgielnych (od strony silnika podważamy śrubokrętem a druga osoba wpycha je do środka.

ogC59.jpg

Następnie w tych plastikach wycinamy dziury w kształcie naszych lamp ale od strony zewnętrznej o około 2-3cm krócej, poniewaz bedzie widac mała szparę po założeniu.

3M5nS.jpg

Następnie czynnosc powtarzamy przy drugiej stronie

BwkSr.jpg

Jezeli już wszystko mamy docięte wkładamy zaślepki na swoje miejsce

oj8Ji.jpg

Teraz przykładamy mocowania lamp i wiercimy 2 dziurki na jedno mocowanie. Oczywiście wcześniej ustawiamy tak lampę jak nam pasuje i ładnie wygląda. Największy problem jest z założeniem podkładki na śrubę i nakrętki (sprawne i/lub cienkie palce wskazane). Jeżeli nam to się uda dokręcamy lampę. I tu pojawia się kolejny problem którym jest dojście do śrubki od wewnętrznej strony zderzaka (trzeba się nagimnastykować i trochę podgiąć plastik zderzaka(tak aby go nie uszkodzić).

3TWg9.jpg

ccX9A.jpg

I z drugiej strony

onRyi.jpg

BzAp9.jpg

Teraz podłączamy prostą instalację elektryczną znajdującą sie w zestawie. Ładnie ją izolujemy układamy za guma która się znajduje na dolnej częsci zderzaka. Prowadzenie kabla zostawiam już wam poniewaz żadnej trudności tutaj nie ma. Proponuje użyć kilka opasek zaciskowych. W moich lampach są trzy przewody

CZERWONY należy podłaczyć do +12 po zapłonie (nie mogłem znaleźć takiego pod maską) więc użyłem wiązki pod kierownicą.

Następny przewód to CZARNY czyli masa (podłączyłem się do mocowania zbiornicza płynu wspomagania. Ostatni przewód to ŻÓŁTY czyli ten który wyłacza lampy DRL po włączeniu świateł mijania i jego podłączamy do przewodów idących do lampy lewej (najlepsze dojście jest pod samochodem jest to przewód nr 6 kolor żółto-czarny) Wszystkie przewody oczywiście lutujemy i izolujemy)

UWAGA: Nie podlaczamy żołtego przewodu do świateł mijania poniewaz u mnie światła sie wylaczaja a po chwili lekko włączaja (prawdopodobnie jakis czujnik przepalonych żarówek lub cos podobnego je załacza). Wiec ze wzgledu na brak czasu Żółty przewod narazie jest odłaczony. Mozna dorobic sobie jakis pstryczek jezeli chcemy jezdzic bez tych swiatel w nocy

Oto efekt końcowy:

BCytS.jpg

Zdjęcia w ciągu dnia nie udało mi sie jeszcze zrobić - niedługo uzupełnie

Cała instalacja narazie jest w wersji początkowej i po odpaleniu silnika zapalaja się tylko lampy DRL. Jeżeli chcesz mieć lampy tylne włączone to trzeba włączyć swiatła postojowe. Ja tego narazie nie robiłem ale plan jest na pewne modyfikacje. Jeżeli zrobie to je tutaj przedstawie.

Mam nadzieje że projekt się podoba. Pozdrawiam

Opublikowano

A tak bardziej na temat to uzupełnij opis że modyfikacja ta nadaje się tylko do silników benzynowych.

W dieslu w miejscu zaślepek masz kierownice (jedną lub dwie) powietrza.

Opublikowano

Witam!

Chcę odświeżyć trochę temat. Czy zaprezentowane z wątku rozwiązanie można stosować w TDI??

Chodzi głównie o sprawę dostarczania powietrza do IC. Czy zamontowanie DRL o wymiarze 150/20mm spowoduje niedostateczne zasilanie w powietrze turbinki??

Może ktoś przetestował podobne rozwiązanie bo na obecną chwilę nie widzę innej możliwości instalacji DRL w B7 2.0 TDI.

Pozdrawiam i liczę na pomoc.

Opublikowano

ja mam b5 mam w kratkach i jakiegoś uszczerbku nie widzę IC chłodzi jak powinien :good:

Opublikowano

Możesz wrzucić zdjęcie hi-res pokazujące lampy po montażu w kratce?

Te zdjęcia są małe, za małe :confused4:

Opublikowano

ładnie wygląda :good: , ale nikt nie wypowiada sie jak z trwałością tej chińszczyzny i sianiem na CB. Osobiscie polecam modul SD-2 (30% mocy drogowych) - smiga swietnie no i jest plug&play bez wycinania i kombinowania

Opublikowano

u mnie tak to wygląda w b5

DSC00604.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...