Mariusz 5 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Proszę o analizę logów bo nie za bardzo się orientuje jak je odczytać..pierwszy raz dopiero robiłem logi i nie wiem czy są dobrze zrobione.. http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14981.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14980.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14979.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14977.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14976.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14975.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14974.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14973.html http://vaglog.rtnet.pl/audifun_14972.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 troche zle zrobiles masz napisane ktore grupy zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Które grupy się robi logów aby się dowiedzieć coś więcej o swoim autku.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik 2 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Statyczne: 000,001,003,004,007,013, Statyczne w trybie Basic Settings: 000,003,004 Dynamiczne:000,003,004,008,010,011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 zrobiłem jak kolega pisał i wkleiłem w pierwszym poście proszę o sprawdzenie logi ststystyczne robiłem na postoju a dynamiczne podczas jazdy tylko nie wiem dla czego są co niektóre razem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vauxhall95 1 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 log 010 do poprawy pewnie reszta tez,pedal nie byl w podlodze.Termostat do wymiany,przeplywke przeczysc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mariusz 5 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 to jak dokładnie zrobić logi aby były dobre przez ile czasu pedał musi być wciśnięty do podłogi i kiedy wyłączyć logowanie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Jak sam robisz moim zdaniem nie ma co się pierdzielić z wyłączaniem czy włączaniem w konkretnym momencie logowania. Najważniejsze bezpieczeństwo. Ja robię tak, że rozpędzam autko do jakichś 1300 rpm na 3 biegu, włączam logowanie i but w podłogę do końca, kręcę do 4500 rpm, odpuszczam gaz i nie wyłączam logowania tylko znajduję miejsce na poboczu gdzie się zatrzymuję i wtedy wyłączam. Potem po prostu przed wrzuceniem na forum wywalam to co jest zbędne po osiągnięciu przez silnik 4500. A ze buta masz od 1300 a nie od 1500 rpm to raczej różnicy nie robi. Aha jak wrzucasz linki z logami na forum to wrzucaj z opisem który log należy do której grupy - dużo czytelniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się