Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z ABSem - tylne koło


watada

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o poradę

Podczas hamowania załącza się pompa od ABSu (słychać charakterystyczne strzelanie po naciśnięciu pedału hamulca). Dopiero po rozpędzeniu się do 60km/h na desce wywala błąd ABSu i go odłąc

VAG wskazuje na problem z czujnikiem w prawym tylnym kole

Błąd z VAGa

287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Odczytałem VAGiem prędkości, i na tym kole czujnik wskazuje rzeczywistą prędkość, ale co chwile skacze do 1km/h, wiec wygląda na to że coś jest nie tak. Podniosłem auto i zauważyłem że podczas kręcenia kołem słychać trzask co parę obrotów koła.

I tu moje pytanie, co to może być ? Czujnik ? Choć widać że wskazuje prędkość, a może tarcza licząca obroty ? Kabel połączeniowy od czujnika wygląda ok.

Dodam że czasem pod kierownicą słychać takie „pierdzenie” w tym momencie VAG traci połączenie z sterownikiem ABSu i nie wskazuje żadnych danych.

Jeszcze jedna istotna informacja

W tym kole 3 miesiące temu miałem wymieniane łożysko w piaście, tarcza się blokowała i zagrzała się do czerwoności i w tym momencie wywaliło błąd od ABSu i od poduszki powietrznej Po wymianie łożyska ABS nie świecił, natomiast poduszka wykazuje nadal błąd

1217 Zapalnik poduszki powietrznej bocznej lewej - N199

zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY

po wykasowaniu, przez jakie czas jest ok, i znowu wywala ten błąd.

Jeżeli ktoś ma jakieś porady to będę wdzięczny bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...