watada
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
7 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O watada
Osiągnięcia watada
0
Reputacja
-
Proszę o poradę Podczas hamowania załącza się pompa od ABSu (słychać charakterystyczne strzelanie po naciśnięciu pedału hamulca). Dopiero po rozpędzeniu się do 60km/h na desce wywala błąd ABSu i go odłąc VAG wskazuje na problem z czujnikiem w prawym tylnym kole Błąd z VAGa Odczytałem VAGiem prędkości, i na tym kole czujnik wskazuje rzeczywistą prędkość, ale co chwile skacze do 1km/h, wiec wygląda na to że coś jest nie tak. Podniosłem auto i zauważyłem że podczas kręcenia kołem słychać trzask co parę obrotów koła. I tu moje pytanie, co to może być ? Czujnik ? Choć widać że wskazuje prędkość, a może tarcza licząca obroty ? Kabel połączeniowy od czujnika wygląda ok. Dodam że czasem pod kierownicą słychać takie „pierdzenie” w tym momencie VAG traci połączenie z sterownikiem ABSu i nie wskazuje żadnych danych. Jeszcze jedna istotna informacja W tym kole 3 miesiące temu miałem wymieniane łożysko w piaście, tarcza się blokowała i zagrzała się do czerwoności i w tym momencie wywaliło błąd od ABSu i od poduszki powietrznej Po wymianie łożyska ABS nie świecił, natomiast poduszka wykazuje nadal błąd po wykasowaniu, przez jakie czas jest ok, i znowu wywala ten błąd. Jeżeli ktoś ma jakieś porady to będę wdzięczny bardzo
-
Muszę podłączyć się pod temat. Proszę o informację gdzie można sprawdzić czy ABS liczy obroty. Mam VAG-COM 4.09 i Polski VAG 4.9. W blokach danych ABS-u nie mam bloku c, są tylko bloki numeryczne. a problem jest następujący, ABS pompuje i słychać jak pstryka przy hamowaniu do 60km/h, później zapala się lampka ABSu i odłącza ABS. ----- 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ----- Edycja: 22:00 15.06.2010 Koledzy znalazłem, 1 kanał który pokazuje prędkości w km/h na każdym kole. Więc pytanie już nie ważne, natomiast problem z ABSem mam nadal, otwarłem nowy wątek bo problem jest bardziej złożony.
-
[B5 1Z] Podłączenie wiązki z haka holowniczego
watada odpowiedział(a) na misiek23 temat w Audi A4 B5
Koledzy nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam się pod ten. Moje autko to A4 B5 AFN, AVANT ‘98, kupiłem hak oryginał Westfalia z wiązkami. Czy ktoś może mi podpowie do czego służą dwie wiązki, oznaczone na zdjęciach numerem 1 i 2? Bo chyba nie posiadam do tego instalacji. Czy wystarczy podpiąć tylko wiązki z numerem 3 ? to są wiązki które podpina się do tylnich lamp (mają rozgałęźnik). -
Dzięki wielkie, cena jak za taki kawałek węża powala .... nie wiem czy nie lepiej dopasować inny wąż zbrojony o zbliżonych parametrach i dociąć na wymiar
-
Koledzy nie mam pojęcia jaki jest numer tej cześć i jak się ona nazywa, proszę o pomoc, i ewentualnie o informację ile ta część może kosztować ? W sklepie powiedzieli mi żebym podał im numer tej części a numerka nie umiem odszukać.
-
Witam, Mam pytanie czy jest sens kupować części na aukcji ? http://www.allegro.pl/item787428143_rozrzad_pompa_audi_ford_seat_vw_1_9d_tdi_kxmk.html Dziwi mnie skąd taka cena, czy aby to nie jakieś podróbki ? W hurtowni komplet SKF: rolki, pasek, śruby kosztuje 300zł Ewentualnie prosił bym o info na priv gdzie kupić pewnie części w przystępnych cenach.
-
Witam koledzy, mam pytanie, czy ja aby dobry podłokietnik zakupiłem, łapa nie posiada miejsca na przykręcenie do tunelu i jakoś nie jest dopasowana, w porównaniu do tej z która jest w pierwszym poście. Nie wyobrażam sobie jak ten podłokietnik ma się trzymać ? (nie dostałem instrukcji) bo do niczego on nie będzie przykręcony. Kolejna sprawa to jakiś, która nie powala niestety, a podłokietnik jest sporo mniejszy od oryginalnego, także jak na razie nie podzielam zachwytu przedmówców, wydaje mi się że lepszym zakupem był by oryginalny podłokietnik.
-
Witam jestem z opolskiego, i posiadam A4 AV pozdrawiam.