Skocz do zawartości

watada

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O watada

Osiągnięcia watada

0

Reputacja

  1. Proszę o poradę Podczas hamowania załącza się pompa od ABSu (słychać charakterystyczne strzelanie po naciśnięciu pedału hamulca). Dopiero po rozpędzeniu się do 60km/h na desce wywala błąd ABSu i go odłąc VAG wskazuje na problem z czujnikiem w prawym tylnym kole Błąd z VAGa Odczytałem VAGiem prędkości, i na tym kole czujnik wskazuje rzeczywistą prędkość, ale co chwile skacze do 1km/h, wiec wygląda na to że coś jest nie tak. Podniosłem auto i zauważyłem że podczas kręcenia kołem słychać trzask co parę obrotów koła. I tu moje pytanie, co to może być ? Czujnik ? Choć widać że wskazuje prędkość, a może tarcza licząca obroty ? Kabel połączeniowy od czujnika wygląda ok. Dodam że czasem pod kierownicą słychać takie „pierdzenie” w tym momencie VAG traci połączenie z sterownikiem ABSu i nie wskazuje żadnych danych. Jeszcze jedna istotna informacja W tym kole 3 miesiące temu miałem wymieniane łożysko w piaście, tarcza się blokowała i zagrzała się do czerwoności i w tym momencie wywaliło błąd od ABSu i od poduszki powietrznej Po wymianie łożyska ABS nie świecił, natomiast poduszka wykazuje nadal błąd po wykasowaniu, przez jakie czas jest ok, i znowu wywala ten błąd. Jeżeli ktoś ma jakieś porady to będę wdzięczny bardzo
  2. Muszę podłączyć się pod temat. Proszę o informację gdzie można sprawdzić czy ABS liczy obroty. Mam VAG-COM 4.09 i Polski VAG 4.9. W blokach danych ABS-u nie mam bloku c, są tylko bloki numeryczne. a problem jest następujący, ABS pompuje i słychać jak pstryka przy hamowaniu do 60km/h, później zapala się lampka ABSu i odłącza ABS. ----- 287 Czujnik liczby obrotów tylny prawy-G44 / brak osprzętu / nie związany ze sprzętem ----- Edycja: 22:00 15.06.2010 Koledzy znalazłem, 1 kanał który pokazuje prędkości w km/h na każdym kole. Więc pytanie już nie ważne, natomiast problem z ABSem mam nadal, otwarłem nowy wątek bo problem jest bardziej złożony.
  3. Koledzy nie chce zakładać nowego tematu więc podpinam się pod ten. Moje autko to A4 B5 AFN, AVANT ‘98, kupiłem hak oryginał Westfalia z wiązkami. Czy ktoś może mi podpowie do czego służą dwie wiązki, oznaczone na zdjęciach numerem 1 i 2? Bo chyba nie posiadam do tego instalacji. Czy wystarczy podpiąć tylko wiązki z numerem 3 ? to są wiązki które podpina się do tylnich lamp (mają rozgałęźnik).
  4. Dzięki wielkie, cena jak za taki kawałek węża powala .... nie wiem czy nie lepiej dopasować inny wąż zbrojony o zbliżonych parametrach i dociąć na wymiar
  5. Koledzy nie mam pojęcia jaki jest numer tej cześć i jak się ona nazywa, proszę o pomoc, i ewentualnie o informację ile ta część może kosztować ? W sklepie powiedzieli mi żebym podał im numer tej części a numerka nie umiem odszukać.
  6. Witam, Mam pytanie czy jest sens kupować części na aukcji ? http://www.allegro.pl/item787428143_rozrzad_pompa_audi_ford_seat_vw_1_9d_tdi_kxmk.html Dziwi mnie skąd taka cena, czy aby to nie jakieś podróbki ? W hurtowni komplet SKF: rolki, pasek, śruby kosztuje 300zł Ewentualnie prosił bym o info na priv gdzie kupić pewnie części w przystępnych cenach.
  7. Witam koledzy, mam pytanie, czy ja aby dobry podłokietnik zakupiłem, łapa nie posiada miejsca na przykręcenie do tunelu i jakoś nie jest dopasowana, w porównaniu do tej z która jest w pierwszym poście. Nie wyobrażam sobie jak ten podłokietnik ma się trzymać ? (nie dostałem instrukcji) bo do niczego on nie będzie przykręcony. Kolejna sprawa to jakiś, która nie powala niestety, a podłokietnik jest sporo mniejszy od oryginalnego, także jak na razie nie podzielam zachwytu przedmówców, wydaje mi się że lepszym zakupem był by oryginalny podłokietnik.
  8. Witam jestem z opolskiego, i posiadam A4 AV pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...