nowyelement 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Witam. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich kolegów i koleżanki :> niestety mam PROBLEM jakieś 3 miesiące temu wszedłem w posiadanie OOOO A4 1,9 TDI 99r.B5 od jakiegoś czasu zauważyłem spory spadek obrotów na biegu jałowym:) Spore trzęsienie budą, spadek mocy i plucie sadzą z olejem z wydechu... Prosił bym o wsparcie gdyż mechanik ze mnie żaden . ... Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wiktorsam 3 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Więc - czy to na pewno olej ? Może to płyn chłodniczy który miesza się z sadzą z tłumika i wygląda potem jak olej. Jeżeli to jednak olej to najprawdopodobniej turbo się kończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -makaveli- Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 turbo kolego turbo !! znam ten ból :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lkowol 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Jeśli to olej to najprawdopodobniej turbina się skonczyła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Martin_Speed 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Bankowo turbina !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tiger017 0 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Koledzy a jeśli po przy gazowaniu na ziemi jest kilka kropelek jakby sadza z wodą albo olejem to normalne??? A i po odpaleniu zapach sadzy . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 więc dla turbo zdrowiej bez kata ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwerty 21 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 jesli masz np. taka zawalonego sadzami i olejem to bez kata napewno zdrowiej. kat nie stawia oporu dla spalin i przez to turbina ma lżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się