Szaja12 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Godzinę temu, MaTeo85 napisał: Raczej wilgoć w kostkach lub przetarte kable w wiązkach? Najprędzej wilgoć może coś mieszać przy włączniku wstecznego na skrzyni, lub w kostkach grodziowych pod obudową ECU. Ewentualnie zalany moduł komfortu. Z włącznikiem wstecznego, ECU i modułem komfortu jest wszystko w porządku. Jak wyciągnę bezpiecznik i wsadzę go spowrotem mogę jeździć cały dzień i jest wszystko w porządku. Na drugi dzień spowrotem się palą światła cofania .
Szaja12 Opublikowano 1 Grudnia 2021 Opublikowano 1 Grudnia 2021 2 minuty temu, Szaja12 napisał: Z włącznikiem wstecznego, ECU i modułem komfortu jest wszystko w porządku. Jak wyciągnę bezpiecznik i wsadzę go spowrotem mogę jeździć cały dzień i jest wszystko w porządku. Na drugi dzień spowrotem się palą światła cofania . Jakiś czas był spokój ale od kąd przyszły przymrozki problem pojawił się znowu.
MaTeo85 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Opublikowano 2 Grudnia 2021 Jeśli jest problem to znak że nie jest w porządku. Przy MCE w wersji LOW za światła cofania odpowiada tak naprawdę tylko włącznik na skrzyni i wiązka idącą do lamp. Przy MCE w wersji HIGH sygnał z włącznika na skrzyni idzie do modułu komfortu, a ten poprzez CAN informuje żeby MCE zapaliło lampy. Więc masz do sprawdzenia same lampy, wiązkę kabli, przejście grodziowej pod obudową ECU, włącznik na skrzyni i w wersji MCE HIGH dodatkowo moduł komfortu. Jak jesteś pewien że jest OK to nie zawracaj głowy na forum, a jak nie masz pewności to należy sprawdzić krok po kroku to co wyżej. Powodzenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się