grip3 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Witam WAS od tygodnia jestem posiadaczem audi a4 1.9TDI 2003r i mam już dwa problemy jeden dotyczy że cały czas chodzi wiatrak na chłodnicy nawet jak ogrzewanie/klima jest wyłączona i chodzi wiatrak cały czas nawet jak wsiadam rano odpalam i się włącza, a druga sprawa dotyczy wspomagania jest zalany płyn ale gdy stoje to nie ma wspomagania ale jak lekko ruszę do przodu to tak jakby działała, proszę o pomoc pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wihajster 31 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 jak masz wisko to bedzie chodził cały czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 to wisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 wszystko mam wyłączone wystarczy że przekrece kluczyk i od razu się włącza[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 14:02_________________________________________________wisko czyli ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grisza79 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Sprzęgło wiskotyczne to to na którym kręci się wiatrak chłodnicy.... Mam nadzieje że dobrze pisze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 wszystko mam wyłączone wystarczy że przekrece kluczyk i od razu się włącza przy wisko wiatrak jest na pasku, a tobie włącza się ten drugi elektryczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 wiskotyczne dobrze piszesz [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 14:57_________________________________________________tak w B6 jest ze po przekreceniu kluczyka ten wiatrak sie kreci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 tylko że on dość głośno chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andy_sky 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 no to jak się rozleci to będziesz wiedział że się rozwalił przez łożysko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 dzisiaj sprawdziłem i chodzi ten lewy a nie ten co jest złączony z paskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDESPERADOO 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 lewy powinien się wyłączyć. Czy włącza sie również sam od siebie ? U mnie potrafił się włączyć w kazdej chwili nawet w nocy, co prowadziło do rozładowania akumulatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 jedze już 2 tygodnie i sie nie rozładował[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 16:31_________________________________________________bo też nie zostawiam go na przekręconym zapłonie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akjam 5 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Co do tego wspomagania to masz jakieś piski przy skręcie na postoju czy po prostu brak wspomagania i nie ma innych objawów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 zero pisków, lekko się ruszy do przodu i tak jak by działała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DDESPERADOO 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 to nie wiem. u mnie nawet po wyjeciu kluczyków i zaknieciu auta potrafil się zalączyc ale tak jak pisałem okazało się , że sterownik wentylatora klimy dostawał lewy prąd poprzez peknieta obudowę ECU gdzie zbierało się troche wody co prowadziło do załączania sie wentylatora o nieokreślonych porach co rozładowywało aku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlo 2004 2 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Ja mam tylko jeden wentylator czemu?? od 2004 roku tak wychodziły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wladca_pierscieni 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 sprawdź puszkę w podszybiu z główna elektryka czy nie dostaje sie woda do przekaźników ja walczyłem dwa tygodnie z wentylatorem dosłownie wyciągałem przekaźniki z wody:naughty: [br]Dopisany: 26 Czerwiec 2010, 01:08_________________________________________________ Ja mam tylko jeden wentylator czemu?? od 2004 roku tak wychodziły? ocieplenie klimatu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grip3 0 Opublikowano 10 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 jak dodaje gazu to wspomaganie działa a tak to nie[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2010, 09:23_________________________________________________wczoraj wymieniłem płyn na nowy i dalej lipa tylko chodzi jak się dodaje gazu do ok 2tysiecy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się