adik1983 2 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 witam mam audi a4 1,9tdi afn mam przygnieciony jeden z weży pod silnikiem łaćzący chłodnice z kompresorem pytanie mam takie czy można ten wąż bez problemuy wymienić z obu stron jest nakręcany nakrętką kolga mówił że tego sie nie odkręci moe ktoś to juz wymieniał u siebie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Spokojnie mozna to zrobic choc jest ryzyko uszkodzenia gwintu przy chłodnicy zanim bedziesz cos robił najpierw jedz zeby odessac czynnik chłodzacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Czynnik koniecznie musi być odciągnięty, a gwint na 80% pójdzie przy odkręcaniu, chyba że zrobicie to bardzo deliktanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adik1983 2 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 czynnik chłodzący uciekł juz dawno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 czynnik chłodzący uciekł juz dawno W takim razie do wymiany będzie jeszcze osuszacz i zróbcie dobrą, długą próżnię żeby pozbyć się wilgoci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Te weze powinno bez problemu sie odkrecic.Z tymi przy chłodnicy moze być ciezej troche ale powinien spokojnie puscic więc bierz sie za robote i nie marudz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Te weze powinno bez problemu sie odkrecic. Sęk w tym, że te przy chłodnicy zazwyczaj puszczają razem z gwintem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Trzeba nakrętke naciąc w paru miejscach tak aby dojsc delikatnie do gwintu i kluczem ją odkręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Co wy pieprzycie o jakimś nacinaniu czy coś?? wd pryskasz bo tam troche korozja bierze powoli delikatnie i da się bez problemowo odkręcić każdy z węży. I bez problemu wymienisz. Trzeba mieć wyczucie a za używkę takiego węża biorą stówkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Solar_ 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Co wy pieprzycie o jakimś nacinaniu czy coś?? wd pryskasz bo tam troche korozja bierze powoli delikatnie i da się bez problemowo odkręcić każdy z węży. I bez problemu wymienisz. Trzeba mieć wyczucie a za używkę takiego węża biorą stówkę obys się nie zdziwił z tym WD jesli ta nakrętka jest zapieczona na fest to zaden srodek odrdzewiajacy Ci nie pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdzis 0 Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Włazi tam gdzie trzeba i coś pomorze. Mi tam poszły węże i były zapieczone. Najważniejsze żeby rurki z chłodnicy nie wyrwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się