Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Ochrona układu wydechowewgo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Położyłem się wczoraj pod moją A4 i zauważyłem w niektórych miejscach rudzielca na układzie wydechowym. Czy może ktoś z was zabezpieczał w jakichś sposób owy układ (np. zeszlifowanie rdzy i pomalowanie np. jakąś farbą typu hammerite).

Z góry dzięki za wszelkie info :)

Opublikowano

zeszlifowanie rdzy i pomalowanie np. jakąś farbą typu hammerite

Mała renowacja układu wydechowego diesla w zasadzie ma sens, bo spaliny są tłuste i konserwują tłumik od środka. Więc pomalowanie z zewnątrz trochę mu na pewno żywot przedłuży ale u ciebie w benzyniaku - z reguły znacznie szybciej skoroduje od środka niestety.

Jeśli już chcesz to robić - po usunięciu rdzy pomaluj farbą odporną na wysokie temperatury. Hammerite się nie nadaje nawet do pomalowania płotu.

Opublikowano

Jest chyba taka farba która zwie się srebrzanką - jest odporna na wysokie temp, ale sam nie korzystałem więc nie powiem jak się to sprawdza.

Opublikowano

są lepsze farby na wys.temp. niż srebrzanka,ta nadaje się na grzejniki w domu,zapytaj w specjalistycznym sklepie :good:

Opublikowano

Moim zdaniem to nie ma sensu i tak przegnije. A farba jak się przypali to będzie smrodek a jak się zapali (hammerite na bank ) będziesz miał pochodnie pod autem.

:thumbdown: NIE POLECAM. :thumbdown:

Jak chcesz mieć niezniszczalny układ wydechowy proponuje zaopatrzyć się w rurki ze stali kwasoodpornej i wytrzyma dłużej niż samochód. :decayed:

Opublikowano

Moim zdaniem to nie ma sensu i tak przegnije. A farba jak się przypali to będzie smrodek a jak się zapali (hammerite na bank ) będziesz miał pochodnie pod autem.

:thumbdown: NIE POLECAM. :thumbdown:

Jak chcesz mieć niezniszczalny układ wydechowy proponuje zaopatrzyć się w rurki ze stali kwasoodpornej i wytrzyma dłużej niż samochód. :decayed:

co za bzdury,farba na wyską temp.niby czemu miała by się zapalić :wallbash:
Opublikowano

a mojego postu nie przeczytałeś,po co to ciągnąć no chyba że nabijasz sobie posty,układ z blachy którą propnujesz jest drogi,a kolega chce po prostu przedłużyć żywot swojego układu :gwizdanie:

Opublikowano

Każdy ma swoje zdanie ja powiedziałem co myślę i chyba andy_sky Ci się nie spodobało. U mnie też układ wydechowy jest skorodowany ale nie ruszam niech służy do rozsypania.

Rozmawiałem ostatnio z kolesiem od wydechów i mówił, że to co zakładają czyli układy wydechowe z blachy aluminiowanej wytrzymują do dwóch lat. I dlatego wolałbym uskładać sobie kaskę i po kawałku wymienić na nierdzewny. Nie oszukujmy się przy 12-letnich autach rurki będą pokryte rdzą i długo już nie pociągną.

tyle z mojej strony

Opublikowano

w mojej audi 80 układ wydechowy wytrzymał 18 lat ciekawe ile w B5 :(

Opublikowano

w mojej audi 80 układ wydechowy wytrzymał 18 lat ciekawe ile w B5 :(

Tu się z tobą zgodzę mój tata jezdzi 80 B4 z 94 roku i wydech się trzyma ale są już pierwsze oznaki przepalenia. Trzeba będzie myśleć o wymianie w przyszłym roku.

Kumplowi w B5 z 1995 roku wydech padł w zeszłym roku czyli 14 lat.

Opublikowano

Kumplowi w B5 z 1995 roku wydech padł w zeszłym roku czyli 14 lat.

Mój ma już 15 lat, wszystko ori. Trochę rdzy jest, ale raczej nie powinno być z nim problemu jeszcze przez długi czas (choć teraz jak mam LPG to trochę więcej tej wody jest w układzie :confused4:) Na pewno na stan wydechu ma wpływ przebieg. U mnie jest on stosunkowo mały (dochodzi dopiero 150tyś ori :naughty:), więc i to trzeba brać pod uwagę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...