grzesu3 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Położyłem się wczoraj pod moją A4 i zauważyłem w niektórych miejscach rudzielca na układzie wydechowym. Czy może ktoś z was zabezpieczał w jakichś sposób owy układ (np. zeszlifowanie rdzy i pomalowanie np. jakąś farbą typu hammerite). Z góry dzięki za wszelkie info
lutas Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 zeszlifowanie rdzy i pomalowanie np. jakąś farbą typu hammerite Mała renowacja układu wydechowego diesla w zasadzie ma sens, bo spaliny są tłuste i konserwują tłumik od środka. Więc pomalowanie z zewnątrz trochę mu na pewno żywot przedłuży ale u ciebie w benzyniaku - z reguły znacznie szybciej skoroduje od środka niestety. Jeśli już chcesz to robić - po usunięciu rdzy pomaluj farbą odporną na wysokie temperatury. Hammerite się nie nadaje nawet do pomalowania płotu.
Labiel Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Jest chyba taka farba która zwie się srebrzanką - jest odporna na wysokie temp, ale sam nie korzystałem więc nie powiem jak się to sprawdza.
andy_sky Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 są lepsze farby na wys.temp. niż srebrzanka,ta nadaje się na grzejniki w domu,zapytaj w specjalistycznym sklepie
trynity00 Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Moim zdaniem to nie ma sensu i tak przegnije. A farba jak się przypali to będzie smrodek a jak się zapali (hammerite na bank ) będziesz miał pochodnie pod autem. NIE POLECAM. Jak chcesz mieć niezniszczalny układ wydechowy proponuje zaopatrzyć się w rurki ze stali kwasoodpornej i wytrzyma dłużej niż samochód.
andy_sky Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Moim zdaniem to nie ma sensu i tak przegnije. A farba jak się przypali to będzie smrodek a jak się zapali (hammerite na bank ) będziesz miał pochodnie pod autem. NIE POLECAM. Jak chcesz mieć niezniszczalny układ wydechowy proponuje zaopatrzyć się w rurki ze stali kwasoodpornej i wytrzyma dłużej niż samochód. co za bzdury,farba na wyską temp.niby czemu miała by się zapalić
trynity00 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Nie farba odporna na wysoką temperaturę tylko hammerite !!! Kolega chciał użyć.
andy_sky Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 a mojego postu nie przeczytałeś,po co to ciągnąć no chyba że nabijasz sobie posty,układ z blachy którą propnujesz jest drogi,a kolega chce po prostu przedłużyć żywot swojego układu :gwizdanie:
trynity00 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Każdy ma swoje zdanie ja powiedziałem co myślę i chyba andy_sky Ci się nie spodobało. U mnie też układ wydechowy jest skorodowany ale nie ruszam niech służy do rozsypania. Rozmawiałem ostatnio z kolesiem od wydechów i mówił, że to co zakładają czyli układy wydechowe z blachy aluminiowanej wytrzymują do dwóch lat. I dlatego wolałbym uskładać sobie kaskę i po kawałku wymienić na nierdzewny. Nie oszukujmy się przy 12-letnich autach rurki będą pokryte rdzą i długo już nie pociągną. tyle z mojej strony
andy_sky Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 w mojej audi 80 układ wydechowy wytrzymał 18 lat ciekawe ile w B5
trynity00 Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 w mojej audi 80 układ wydechowy wytrzymał 18 lat ciekawe ile w B5 Tu się z tobą zgodzę mój tata jezdzi 80 B4 z 94 roku i wydech się trzyma ale są już pierwsze oznaki przepalenia. Trzeba będzie myśleć o wymianie w przyszłym roku. Kumplowi w B5 z 1995 roku wydech padł w zeszłym roku czyli 14 lat.
Labiel Opublikowano 13 Lipca 2010 Opublikowano 13 Lipca 2010 Kumplowi w B5 z 1995 roku wydech padł w zeszłym roku czyli 14 lat. Mój ma już 15 lat, wszystko ori. Trochę rdzy jest, ale raczej nie powinno być z nim problemu jeszcze przez długi czas (choć teraz jak mam LPG to trochę więcej tej wody jest w układzie ) Na pewno na stan wydechu ma wpływ przebieg. U mnie jest on stosunkowo mały (dochodzi dopiero 150tyś ori ), więc i to trzeba brać pod uwagę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się