Glovash Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 Witam W moim AEB w DE był chip... w Polsce "ktoś" sobie przywłaszczył komputer z chipem i wsadził inny... Okazało się, że komputer w aucie jest rok nowszy niż auto... Samochód jeździ bez problemu.. Problem jest jednak taki, że nie można sczytać błędów z komputera (VAGiem) Były właściciel twierdził, że jest zrobione zabezpieczenie, że nie można wejść w opcje silnika.. Pewien elektromechanik - raczej dobry, stwierdził, że w 98r, była już trochę inna wiązka elektryczna i dla tego nie można sczytać błędów... i najprościej będzie znaleźć odpowiedniego kompa... Jak można dojść do tego jaki powinien być ?? Na allegro jest kilka kompów z 1.8 T z 97r i każdy ma inny numer... ja mam teraz 8D0907558E... Czy ten "magik" ściemnił i komp jest dobry... tzn taki który może być...??
czaja77 Opublikowano 3 Lipca 2010 Opublikowano 3 Lipca 2010 sterownik silnika jaki teraz masz był w roczniku 98 [br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 21:00_________________________________________________a tu masz numer takiego jaki powinien tam być [br]Dopisany: 03 Lipiec 2010, 21:03_________________________________________________ale możesz też zastosować 8D0997558KX bo ten z numerem T na końcu , zamienili w maju 2002 r na właśnie KX
Glovash Opublikowano 3 Lipca 2010 Autor Opublikowano 3 Lipca 2010 a czym się różnią te końcówki T, B, E... Na allegro są różne... Czy to zależy np. od wyposażenia itp? Czy... wystarczy podmienić kompa czy to jest grubsza robota?? A ... można dać od 180 KM wersji ??:> np. http://moto.allegro.pl/item1110791960_komputer_silnika_8d0907558da_audi_a4_ajl_180km_1_8.html a... co z immo... ??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się