Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWT] Rzęzi, czy to łańcuszek?[filmik]


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:chytry:koleszko to jest klepanie popychaczy chydraulicznychja za dwa tygonie będę wymieniał olej automacie i w warsztacie znajomy sprawdzi mi ten dzwięk ale jak z nim pisalem to już mi powiedzial że to popychać chydrauliczny jak potwierdzi na miejscu to za jakiśc kolejny półtora miesiąca robie to tym bardziej że zmieniam rozrzą i zimmering walu to od razu wszystko zrobi moja rada nie dawaj pierwszemu lepszemu fachurze bo tylko wykosztujesz isę a jeszcze popsują jak to najczęsciej bywa dolóż i zrób dobrze, kolega mial to w audi80 rozrbrali cały silnik nawet go wyjęli, zaplacil i ma to smao a wystarczylo zaprowadzić tam gdzie ja jeżdzę :hi:

Opublikowano

słuchaj mi napinacz łańcuszka padł też przy ok 120tys ale jest jedna sprawa słabe mam głośniczki i nie bardzo czaję pierwsza cześć filmu jest na podwyższonych obrotach ??

chodzi o to że najgorzej powinno być przy odpalaniu małe ciśnienie oleju na napinaczu i wtedy łańcuch haczy a im wyższe obroty tym mniej powinno go być słychać (choć pewnie schematów może być wiele) u mnie w zasadzie tylko przy odpaleniu słyszałem łańcuszek potem cisza przejeździłem tak z 3 tyś i jak wymianiłem to faktycznie mały ślad po ocieraniu był ...

Opublikowano

A czy łańcuszek może się szybciej złużyć gdy auto było używane w ciąższych warunkach,chodzi mi tutaj o przyczepkę z ciężkim załadunkiem?[materjały budowlane]poprzedni właściciel zamontował hak do tego auta i ciągał przyczepkę, bagażnika też nie żałował :kwasny:

auto ma w sumie nie duży przebieg 75tyś mil,poza zasyfionym bagażnikiem i kilkoma drobnymi otarciami auto jest w excellent condition :cool1:

Opublikowano

Rozrząd jest niczym innym jak "automatyką" sterującą kolejność zamykania i otwierania zaworów na cylindrach - nie ma nic bezpośrednio wspólnego z przełożeniem momentu obrotowego na koła (drogę). Jedynie co pasek czy łańcuch mogą być bardziej "zużyty" w wyniku ostrej jazdy na wysokich obrotach, gdzie wałki rozrządu muszą dość szybko się obracać a co za tym idzie w kość dostają elementy związane z "napędzaniem" ich. A tak jak ktoś coś ciężkiego ciągał to bym prędzej liczył na zużyte sprzęgło.

Opublikowano

a ten dzwiek wydobywa sie tylko z tylnej czesci (blizej aku) czy tez z przodu?

Opublikowano

Ale człowieku masz syf w komorze - poprzedni właściciel chyba ostro oszczędzał na wymianach oleju. Co prawda ja śmigam na gazie ale jak zdejmę pokrywę to wszystko "lśni" żadnego nagaru u mnie nie ma.

Ja bym najpierw w pierwszej kolejności wyczyścił wszystko z nagaru (co się uda po zdjęciu dekla) następnie bym wymienił olej, po pewnym czasie bym sprawdził jak oczyściła się komora po przejechaniu iluś tam km. Wymieniałeś olej w nim? Nie powinno się jeździć na "przepracowanym" oleju silnikowym bo taka "substancja" raczej nie ma właściwych zdolności smarujących.

Opublikowano

tak olej wymieniłem od razu jak kupiłem auto 10W40castrol.ale nie płukałem silnika,a nie ma obawy że jak wleje środek do czyszczenia to nie rozszczelni mi silnika?jak to bezpiecznie wypłukać?

Opublikowano

Ja nie mam przekonania do tych "płukaczy", kiedyś takim cudem (zgodnie z instrukcją) przepłukałem silnik i potem żałowałem, że to zrobiłem bo samochód zaczął mi popalać olej.

Opublikowano

ale może wróćmy do teamu,czy nagar w silniku może mieć bezpośredni wpływ na ten tajemniczy dźwięk?Przytkane kanały olejowe,a może smok,?lampka ciśnienia sie nie zapala.

Opublikowano

Kolego, czy to stukanie, które słychać pod koniec filmu występuje tylko na wolnych obrotach?

Opublikowano

to pod koniec filmiku to jest jakiś zupełnie inny dźwięk,taki jak by załączenie sprężarki klimy,ale klima wyłączona.ale wentylator na wizku zaczyna szybciej kręcić,chyba tak ma być?[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 19:18_________________________________________________witam,co to tego dźwięku to jeszcze żadnych postępów.tak sobie myślę że może zły olej zalałem,nie wiem jaki był przedtem i zalałem castrol magnatec 10w40.ale może ktoś zerknie na tą fotkę i powie jaki olej powoduje taki nagar [syw w silniku] http://img189.imageshack.us/img189/1668/rimg0068s.jpg ,bo wyczytałem na forum ze coś takiego powoduje gęsty olej[mineralny]chyba?

Opublikowano

oto drugi filmik odnośnie tego dźwięku może będzie lepiej słychać>AWT engine noise 2

zwróćcie uwagę na ten dodatkowy dźwięk,który będzie po upływie 1,18 min filmiku.to tak jak by się coś załączyło na 3-4sek aż obroty trochę zafalują,czy w tym silniku tak ma być na vag-u żadnych błędów.[br]Dopisany: 16 Lipiec 2010, 14:23_________________________________________________Dzisiaj ściągnąłem pokrywę zaworów i wygląda to tak>http://img121.imageshack.us/img121/1787/rimg0025.jpg ,spodziewalem się większego syfu,ale chyba nie jest tak źle?tylko na pokrywie jest sporo nagaru>http://img85.imageshack.us/img85/6387/rimg0031b.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...