NikoA4 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 jak w temacie auto ma przejechane 120tyś i taki oto dzwięk się wydobywa>ENGINE PROBLEM AUDI 1,8AWT ,czy to może łańcuszek?
Bogumił Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 Jak dla mnie to popychacze klepią, ale za to silnik masz czyściutki.
spawacz1 Opublikowano 4 Lipca 2010 Opublikowano 4 Lipca 2010 :chytry:koleszko to jest klepanie popychaczy chydraulicznychja za dwa tygonie będę wymieniał olej automacie i w warsztacie znajomy sprawdzi mi ten dzwięk ale jak z nim pisalem to już mi powiedzial że to popychać chydrauliczny jak potwierdzi na miejscu to za jakiśc kolejny półtora miesiąca robie to tym bardziej że zmieniam rozrzą i zimmering walu to od razu wszystko zrobi moja rada nie dawaj pierwszemu lepszemu fachurze bo tylko wykosztujesz isę a jeszcze popsują jak to najczęsciej bywa dolóż i zrób dobrze, kolega mial to w audi80 rozrbrali cały silnik nawet go wyjęli, zaplacil i ma to smao a wystarczylo zaprowadzić tam gdzie ja jeżdzę
Hercus Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 słuchaj mi napinacz łańcuszka padł też przy ok 120tys ale jest jedna sprawa słabe mam głośniczki i nie bardzo czaję pierwsza cześć filmu jest na podwyższonych obrotach ?? chodzi o to że najgorzej powinno być przy odpalaniu małe ciśnienie oleju na napinaczu i wtedy łańcuch haczy a im wyższe obroty tym mniej powinno go być słychać (choć pewnie schematów może być wiele) u mnie w zasadzie tylko przy odpaleniu słyszałem łańcuszek potem cisza przejeździłem tak z 3 tyś i jak wymianiłem to faktycznie mały ślad po ocieraniu był ...
NikoA4 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 A czy łańcuszek może się szybciej złużyć gdy auto było używane w ciąższych warunkach,chodzi mi tutaj o przyczepkę z ciężkim załadunkiem?[materjały budowlane]poprzedni właściciel zamontował hak do tego auta i ciągał przyczepkę, bagażnika też nie żałował auto ma w sumie nie duży przebieg 75tyś mil,poza zasyfionym bagażnikiem i kilkoma drobnymi otarciami auto jest w excellent condition
Bogumił Opublikowano 5 Lipca 2010 Opublikowano 5 Lipca 2010 Rozrząd jest niczym innym jak "automatyką" sterującą kolejność zamykania i otwierania zaworów na cylindrach - nie ma nic bezpośrednio wspólnego z przełożeniem momentu obrotowego na koła (drogę). Jedynie co pasek czy łańcuch mogą być bardziej "zużyty" w wyniku ostrej jazdy na wysokich obrotach, gdzie wałki rozrządu muszą dość szybko się obracać a co za tym idzie w kość dostają elementy związane z "napędzaniem" ich. A tak jak ktoś coś ciężkiego ciągał to bym prędzej liczył na zużyte sprzęgło.
NikoA4 Opublikowano 5 Lipca 2010 Autor Opublikowano 5 Lipca 2010 no fakt sprzęgło nie jest w najlepszej kondycji,łapie prawie na samej górze.
rafi_a4 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 a ten dzwiek wydobywa sie tylko z tylnej czesci (blizej aku) czy tez z przodu?
NikoA4 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 po środku i z tyłu,z przodu ciszej. nie wiem czy to ma związek ale w silniku po otwarciu korka oleju jest taki nagar>http://img293.imageshack.us/img293/8927/rimg0071.jpg ,podejżewam że cały silnik w środku jest tak usyfiony? a widziałem silniki ,które były bardzo czyste
Bogumił Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Ale człowieku masz syf w komorze - poprzedni właściciel chyba ostro oszczędzał na wymianach oleju. Co prawda ja śmigam na gazie ale jak zdejmę pokrywę to wszystko "lśni" żadnego nagaru u mnie nie ma. Ja bym najpierw w pierwszej kolejności wyczyścił wszystko z nagaru (co się uda po zdjęciu dekla) następnie bym wymienił olej, po pewnym czasie bym sprawdził jak oczyściła się komora po przejechaniu iluś tam km. Wymieniałeś olej w nim? Nie powinno się jeździć na "przepracowanym" oleju silnikowym bo taka "substancja" raczej nie ma właściwych zdolności smarujących.
honzik07 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 tam chyba nikt oleju nie wymieniał od nowosci przed wymiana zapodaj jakiegos płukacza do silnika
NikoA4 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 tak olej wymieniłem od razu jak kupiłem auto 10W40castrol.ale nie płukałem silnika,a nie ma obawy że jak wleje środek do czyszczenia to nie rozszczelni mi silnika?jak to bezpiecznie wypłukać?
honzik07 Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 ja jak miałem audi 80 to tez płukałem srodkiem z xeramiki moto flush i nic sie nie rozszczelniło
Bogumił Opublikowano 6 Lipca 2010 Opublikowano 6 Lipca 2010 Ja nie mam przekonania do tych "płukaczy", kiedyś takim cudem (zgodnie z instrukcją) przepłukałem silnik i potem żałowałem, że to zrobiłem bo samochód zaczął mi popalać olej.
NikoA4 Opublikowano 6 Lipca 2010 Autor Opublikowano 6 Lipca 2010 ale może wróćmy do teamu,czy nagar w silniku może mieć bezpośredni wpływ na ten tajemniczy dźwięk?Przytkane kanały olejowe,a może smok,?lampka ciśnienia sie nie zapala.
Tonik Opublikowano 8 Lipca 2010 Opublikowano 8 Lipca 2010 Kolego, czy to stukanie, które słychać pod koniec filmu występuje tylko na wolnych obrotach?
NikoA4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 to pod koniec filmiku to jest jakiś zupełnie inny dźwięk,taki jak by załączenie sprężarki klimy,ale klima wyłączona.ale wentylator na wizku zaczyna szybciej kręcić,chyba tak ma być?[br]Dopisany: 09 Lipiec 2010, 19:18_________________________________________________witam,co to tego dźwięku to jeszcze żadnych postępów.tak sobie myślę że może zły olej zalałem,nie wiem jaki był przedtem i zalałem castrol magnatec 10w40.ale może ktoś zerknie na tą fotkę i powie jaki olej powoduje taki nagar [syw w silniku] http://img189.imageshack.us/img189/1668/rimg0068s.jpg ,bo wyczytałem na forum ze coś takiego powoduje gęsty olej[mineralny]chyba?
honzik07 Opublikowano 16 Lipca 2010 Opublikowano 16 Lipca 2010 taki nagar spowoduje kazdy olej nie wymieniany na czas
NikoA4 Opublikowano 15 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2010 oto drugi filmik odnośnie tego dźwięku może będzie lepiej słychać>AWT engine noise 2 zwróćcie uwagę na ten dodatkowy dźwięk,który będzie po upływie 1,18 min filmiku.to tak jak by się coś załączyło na 3-4sek aż obroty trochę zafalują,czy w tym silniku tak ma być na vag-u żadnych błędów.[br]Dopisany: 16 Lipiec 2010, 14:23_________________________________________________Dzisiaj ściągnąłem pokrywę zaworów i wygląda to tak>http://img121.imageshack.us/img121/1787/rimg0025.jpg ,spodziewalem się większego syfu,ale chyba nie jest tak źle?tylko na pokrywie jest sporo nagaru>http://img85.imageshack.us/img85/6387/rimg0031b.jpg
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się