lukaszttr Opublikowano 1 Listopada 2011 Opublikowano 1 Listopada 2011 w moim AEB było też takie podobne syczenie jak schodził z obrotów wyższych i w okolicy dolotu są takie wężyki z zaworami jednodrożnymi firmy sagem i taki zaworek u mnie się zestarzał i plastik się powyłamywał miałem go sobie wymienić na nowy ale jak wiadomo rozwiązania prowizoryczne są bardzo trwałe a zakleiłem piętnastoma centymetrami taśmy izolacyjnej -u mnie pomogło a też się wcześniej długo zastanawiałem co tak syczy
mjw83 Opublikowano 2 Listopada 2011 Opublikowano 2 Listopada 2011 Dzis wpusciłem powietrze w przewody sprezasrką i zaczeło mi syczec pod 2 i 3 wtryskiwaczem pokropilem piana i okazalo sie ze tam jak sie za to zabrac jak tą nieszczelnosc naprawic? natomiast gdy wszystko zlozyłem i odpaliłem autko i dodawałem gazu czulem syczenie z okolic korektora ale bombelków tam nie bło
Lo-buz Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 Wpusciles w przewody powietrze ? W jakie ? Zastanawia mnie to, poniewaz slyszales/widziales nieszczelnosc z wtryskiwaczy paliwa ? Domniewam ze slyszales pod kolektorem ssacym, tam rowniez sa wezyki cisnieniowe i tam moze poszukaj jakies nieszczelnosci, albo na laczeniu ( zaciski ). Ja to sukcesywnie wymieniam wszystkie obejmy bo te takie na kombinerki to slabo trzymaja.
mjw83 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 szukałem nieszczelnosci i odpiołem rurę od turbo i wkreciłem w gumę zaslepkę z łączką pod którą podłaczyłem sprezarkę i nabiłem powietrze w układ, wszystkie werze zrobiły sien twarde i usłyszałem syk z ok korektora nie mogłem dojsc z czego to spryskałem wszystko pianą i okazało sie ze bąbelkuje z gniazd gdzie siedzą 2 i 3 wtryskiwacz benzynowy wiem co widziałem, ten syk był najgłosniejszy dlatego nie zauwarzyłem innej nieszczelnosci co mogę na to poradzic?[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 19:34_________________________________________________ma ktos moze jakis schemat całego układu zeby wiedziec gdzie i jakie werzyki sprawdzac?
KYLOMC Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 szukałem nieszczelnosci i odpiołem rurę od turbo i wkreciłem w gumę zaslepkę z łączką pod którą podłaczyłem sprezarkę i nabiłem powietrze w układ, wszystkie werze zrobiły sien twarde i usłyszałem syk z ok korektora nie mogłem dojsc z czego to spryskałem wszystko pianą i okazało sie ze bąbelkuje z gniazd gdzie siedzą 2 i 3 wtryskiwacz benzynowy wiem co widziałem, ten syk był najgłosniejszy dlatego nie zauwarzyłem innej nieszczelnosci co mogę na to poradzic?[br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 19:34_________________________________________________ma ktos moze jakis schemat całego układu zeby wiedziec gdzie i jakie werzyki sprawdzac? kolego tylko odłączaj odmę od dolotu bo jak masz słabe uszczelniacze to może puścić olej do kolektora ;/
Dev Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 ma ktos moze jakis schemat całego układu zeby wiedziec gdzie i jakie werzyki sprawdzac? dawaj mail na PW to wysle Ci manual
mjw83 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 dzieki za ostrzezenie ale juz po zabiegu kolego ja wpuszczałem powietrze w wyjscie turbiny przewód prowadzący do interculera czy tym mogłem uszkodzic? przewody zasysające powietrze od filtra razem z zaworem n72 wyjołem na zewnątrz by ułatwic sobie dojscie
KYLOMC Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 wystarczy zatkać dolot od filtra i odłączyć odme i zatkać ,a ciśnienie wpuszczać w przewód np. od zaworu recyk. .wtedy masz wszystko pod ciśnieniem oprócz układu korbowego bez ściągania dolotu ,bo dolot i tak trzeba sprawdzić
mjw83 Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 ciekawa metoda a zastanawialem sie jak sprawdzic te werze od filtra dolot dzieki za podpowiedz nastepnym razem sprawdze tym sposobem a zawór recyk. to ten przewód co idzie obok filtra powierza tam nalezy wpuscic powuatrze?
KYLOMC Opublikowano 3 Listopada 2011 Opublikowano 3 Listopada 2011 tak do dolotu a z ta odmą to tez można sprawdzić czy gdzieś nie pękła ale pod mniejszym ciśnieniem ,ale i tak nie polecam bo niebieski dymek może polecieć
mjw83 Opublikowano 11 Listopada 2011 Opublikowano 11 Listopada 2011 Dzieki bardzo to o wiele łatwiejszy sposób na sprawdzenie szczelnosci, napewno go wykozystam a z odną se daruje puki co nie ma niebieskiego i niech tak pozostanie [br]Dopisany: 03 Listopad 2011, 21:22_________________________________________________Jestem juz po wymianie oryngów wtryskiwaczy dzis przejzałem werzyki i zmieniłem zaciski na przewodach z orginalnych na nowe i odkryłem ze mam pekniety prewód odpowietrzający silnik odme, czy to moze byc to? co radzicie nową orginalną czy zamiennik w dobrej cenie? http://allegro.pl/nowa-odma-audi-b5-a4-a6-quattro-1-8t-058103213-i1902379351.html http://allegro.pl/nowa-odma-audi-b5-a4-a6-quattro-1-8t-promocja-wroc-i1913688387.html
Lo-buz Opublikowano 12 Listopada 2011 Opublikowano 12 Listopada 2011 Ja brałem nowke, rowniez od s-auto to podales linka. Rozne sa opinie, niektorzy daja zamiennik i jezdza a inni mowia ze zamienniki szybciej sie krusza. Co oryginal to oryginal, tak mi sie wydaje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się