Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BKE] Chip w BKE + wymiana turbiny


virus

Rekomendowane odpowiedzi

Czy pompki BQ podejdą p&p czy trzeba wymieniać wiązkę ?, jeśli coś trzeba wymieniać to co?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczytaj tutaj :)

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b7_wymiana_pd_co_jest_potrzebne_i_gdzie_to_dobrze_zrobic_krakow-t68902.45.html

wymiana wszystkich podkladek tu masz link do zestawu

http://www.allegro.pl/item1106318694_zestaw_naprawczy_na_pompowtryskiwacze_1_9_tdi.html

jedni wymieniaja wiazke drudzy nie koszt okolo 250 pln ASO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak zmienisz PD to jazdzij jak najmniej i szybko na korekte

Chyba do warszawki dojadę? mam 300km

Wie ktoś jak się najlepiej skontaktować z Rogalotti bo umówiłem się na program ale miał być standardowy soft a teraz będzie nowe turbo i PD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jezdzilem tydzien zrobilem jakies 300km do korekty

pisz priv ew dzwon do niego

Dzwonie cały dzień, pisałem tez 2 razy chciałem go uświadomić że będzie wymienione turbo i PD bo pierwsze umawiałem się na zwykłego chipa i nie wiem czy to będzie dla niego jakaś różnica bo nie chciał bym jechać na darmo

Czy jak wymienię PD na BQ to muszę zrobić Bip'y czy zrobi to Witek podczas modyfikacji softu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie po wymianie PD silnik pracowal normalnie ,czasem obroty falowaly na jalowym,palil od strzala i normalne ilosci paliwa.Witek wszystko programowo ustawi,wydaje mi sie ze normlanie cie skasuje jak za program

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec tak FMIC już leży w samochodzie czeka na montaż BRD będzie w poniedziałek nówka czekam jeszcze na pompki od adamooo.

Czy muszę wymienić map sensor na inny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbo wymienione i FMIC zamontowany i mam problem bo nie wiem czy tak ma być bez zmiany oprogramowania. Wyświetla mi się błąd 16683 czyli nie osiągnięte ciśnienie doładowania auto przechodzi w stan awaryjny, po zgaszeniu i odpaleniu ponownym auto zaczyna jechać ale od 3200obr a wcześniej jak by turbo się nie włączało co to może być czy trzeba jechać na program?[br]Dopisany: 17 Lipiec 2010, 14:51_________________________________________________poratujcie :disgust:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

map sensor jest oryginalny a nowy tez mam tylko co z tym doładowaniem tak jak by nie było sterowania turbiny przy odpaleniu gruszka się podciąga do samego końca i auto nie jedzie[br]Dopisany: 24 Lipiec 2010, 07:34_________________________________________________Opanowaliśmy ten błąd auto zaczęło w miarę normalnie jechać tylko na starej turbince zaczynało ciągnąć od 1800obr a teraz zaczyna od 2100ob.r Dd ilu obrotów wam zaczyna ciągnąć BRD na standardowych mapach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD wstaje miedzy 1800-2100 :) w zaleznosci od turbinki sprawdz w dziale wykresy jak innym wstaja :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BRD wstaje miedzy 1800-2100 :) w zaleznosci od turbinki sprawdz w dziale wykresy jak innym wstaja :wink4:

a na standardowym sofcie tez tak wstaje ? bo u mnie wstaje od 2300obr jest założone FMIC i BRD na standardowych mapach. Czy jak zrobię program to można to przestawić żeby turbo wstawało wcześniej bo jeśli nie to trzeba jeszcze coś pokombinować bo stara turbina wstawała 1800obr.

I teraz jak jadę to muszę mieć wysokie obroty żeby coś wyprzedzić najlepiej kolo 2800obr wtedy czuć ze auto jedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli Podciągnięcie sztangi gruszki nić nie da ? żeby przyśpieszyć wstawanie turbiny? bo teraz jak wciskam gaz to do 2300obr jest mul a potem zaczyna jechać[br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 11:09_________________________________________________jeszcze może zrobię logi przed korektą [br]Dopisany: 25 Lipiec 2010, 11:10_________________________________________________można przeanalizować logi

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=144349.0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis bylem w ASO po pare pierdolek a na czesciach niespodzianka twoj sasiad tam pracuje :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzis bylem w ASO po pare pierdolek a na czesciach niespodzianka twoj sasiad tam pracuje :kox:

a no Grześ tam pracuje dobrze mieć kogoś w ASO na miejscu co sprawdzi wszystko i załatwi w odpowiedniej cenie :kox:

[br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 18:42_________________________________________________Czy to normalne ze auto lekko kopci po zmianie turbiny, wycięciu kata i założeniu FMIC bez zmiany map są jeszcze oryginalne? bo jak jechał kolega autem ja patrzyłem to trochę kopci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

virus ile razy jeszcze zadasz to samo pytanie ???

masz zupelnie inna turbine o zupelnie innej charakterystyce...bez zestrojenia beda cuda!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...