Dev 1476 Opublikowano 10 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2010 witam szarpie autko, po sprawdzeniu wszystkiego i po podmanie newralgicznych elementów okazało sie ze pozostały tylko cewki ale w chwili obecnej nie mam zadnej sztuki na podmianę :confused4: :confused4: teraz pytanie : jakimi parametrami powinna sie charakteryzowac cewka w tym aucie ???? czekam na info pozdrawiam T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szogun0 9 Opublikowano 11 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 Nic ci z parametrów, bo one zwykle mają przebicie między zwojami, więc miernik może oszukiwać, a po wygenerowaniu wysokiego napięcia zaczyna szarpać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2010 taaaa jak znalesc wadliwą cewke nie mając innych na podmiane ???? :mysli: :mysli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarkowski 0 Opublikowano 4 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2010 Jak mi padają cewki, a padły już 4 w 2 lata.. to wyciągam po kolei od góry na włączonym silniku. Jak nie słychać różnicy w pracy silnika po wyciągnięciu cewki, znaczy, że to ta martwa do wymiany. Sposób sprawdzony już 3 razy. Druga opcja to oczywiście podpięcie pod komputer. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się