Wojtek_A4 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Myslalem, ze padl mi silniczek podnaszacy szybe od kierowcy bo od jakiegos czasu nie reagowala wogole na podnoszenie czy opuszczanie. Wczoraj natomiast jako pasazer chcialem otworzyc szybe prawa i tez odmowila posluszenstwa :wallbash: O dziwo o ile niemoge jej otworzyc ze sterowania pasazera to kierowca moze ja otworzyc i zamknac bez problemu... Macie jakies pomysly co moglo sie stac? Nie mam pomyslu na ten problem ;(
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 przewody w drzwiach po pierwsze Nigdy nic tam nie rozbieralem. Ok jedna szyba rozumiem. Ale czemu w dwoch nagle takli dziwny przypadek...?
proton2 Opublikowano 11 Lipca 2010 Opublikowano 11 Lipca 2010 Kabelki lubią się przecierać na przejściu ze słupka do drzwi, ale skoro kierowca może otworzyć szybę pasażera, a pasażer nie, to kable są w porządku. Moim zdaniem padł 'pstryczek elektryczek'
Wojtek_A4 Opublikowano 11 Lipca 2010 Autor Opublikowano 11 Lipca 2010 Kabelki lubią się przecierać na przejściu ze słupka do drzwi, ale skoro kierowca może otworzyć szybę pasażera, a pasażer nie, to kable są w porządku. Moim zdaniem padł 'pstryczek elektryczek' Nie mozliwe bo musialyby pasc dwa w tym samym czasie. Od kierowcy i od pasazera.
.Pablo. Opublikowano 12 Lipca 2010 Opublikowano 12 Lipca 2010 Ostatnio robiłem to w b6 u znajomego identyczny przypadek szyba kierowcy w ogóle nie chodzi szyba pasażera chodzi tylko ze sterowania kierowcy ze sterowania pasażera nie idzie jej ruszyć. Przyczyną był zerwany kabelek między drzwiami a słupkiem w tym gumowym kondoniku 20 min roboty i wszystko hula jak nowe. Trzeba zdjąć boczek kierowcy rozebrać ten gumowy wąż w którym idzie wiązka lutownica w rękę i jazda. Te kabelki idą po szynie can więc mają w sobie coś koło 4 włosów więc są bardzo cienkie i narażone na przerwanie.
Wojtek_A4 Opublikowano 15 Lipca 2010 Autor Opublikowano 15 Lipca 2010 Ostatnio robiłem to w b6 u znajomego identyczny przypadek szyba kierowcy w ogóle nie chodzi szyba pasażera chodzi tylko ze sterowania kierowcy ze sterowania pasażera nie idzie jej ruszyć. Przyczyną był zerwany kabelek między drzwiami a słupkiem w tym gumowym kondoniku 20 min roboty i wszystko hula jak nowe. Trzeba zdjąć boczek kierowcy rozebrać ten gumowy wąż w którym idzie wiązka lutownica w rękę i jazda. Te kabelki idą po szynie can więc mają w sobie coś koło 4 włosów więc są bardzo cienkie i narażone na przerwanie. Dzieki za info. Zobacze, moze sam dam rade zrobic. Dodatkowo przez przypadek zobaczylem, ze nie zamykaja sie drzwi przednie z pilota. Tylko tylnie i klapa. Przod musze zamykac kluczykiem. Myslisz, ze to wina tez tego przetartego kabelka?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się