MARCIN607 Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Witam czy wymiana uszczelki na pokrywie klawiatury motor 2,4 w B5 to jakaś wielka operacja?? czy jak wywaliło uszczelką to jest się czym martwić?? czy to oznacza że silnik sie kończy itp?? znalazłem 2,4 B5 z taką właśnie usterką i stąd moje pytanie. z góry dzięki ps. jestem laikiem mechanicznym więc proszę w miare o proste odpowiedzi Proszę o opinie na temat tej jednostki spalanie wady plus minusy
Gracjan Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 Ja ostatnio wymieniałem u mnie w eSie, nic trudnego. Podstawowe narzędzia i dasz radę.
MARCIN607 Opublikowano 20 Lipca 2010 Autor Opublikowano 20 Lipca 2010 ale to nie jest znak że zaczyna się dziać coś złego?
soczeklol123 Opublikowano 20 Lipca 2010 Opublikowano 20 Lipca 2010 jedyny minus to uciekajecy olej i zalany silnik ...
M_ILES Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 To moze byc znak, (podkreslam "moze")ze np. kanaly olejowe w silniku sa przytkane, poprzez wczesniej zablokowana odme i przewody do odprowadzania gazow - bardzo typowa usterka dla silnikow Audi/Bosch. Sprawdz czy inne uszczelnienia silnika sa w calosci. Ale to sprawa prosta do naprawienia, nawet dla hobbysty.
MARCIN607 Opublikowano 21 Lipca 2010 Autor Opublikowano 21 Lipca 2010 to jade w piatek oglądać dzięki Chłopaki-jak coś by się wam przypomniało to piszcie tutaj
KANAL Opublikowano 21 Lipca 2010 Opublikowano 21 Lipca 2010 To moze byc znak, (podkreslam "moze")ze np. kanaly olejowe w silniku sa przytkane, poprzez wczesniej zablokowana odme i przewody do odprowadzania gazow - bardzo typowa usterka dla silnikow Audi/Bosch. Sprawdz czy inne uszczelnienia silnika sa w calosci. Ale to sprawa prosta do naprawienia, nawet dla hobbysty. Jak zmienisz uszczelki i po krotkim czasie znowu motor bedzie sie pocil to tak jak kolega wyzej napisal. A co do uszczelek... moim zdaniem tylko ori.