Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKE] Podciśnienie w układzie chłodzenia


Robson77

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam problem z układem chłodzenia polega on na tym,że podczas jazdy znika płyn chłodniczy ze zbiorniczka wyrównawczego.Po zgaszeniu silnika i odkręceniu korka płyn powraca.Podczas jazdy gdy znika płyn przewody chłodnicze są bardzo twarde w porównaniu do innego auta o tym samym silniku,gdy odkręcę korek i płyn wróci przewody stają się miękkie.Dodam,że korek zbiorniczka wyrównawczego założyłem z drugiego auta gdzie nie było takich problemów a objawy nie ustąpiły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W układzie chłodzenia zawsze jest ciśnienie kiedy silnik pracuje i to jest normalne.Zależy jakie duże masz to ciśnienie.Czy wyrzuca płyn ze zbiorniczka wyrównawczego ?.Może coś złego zaczyna się robić.Pompa wodna,uszczelka pod głowicą :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że ciśnienie jest zawsze w układzie chłodzenia to wiem ale co powoduje,że podczas jazdy płyn chłodniczy zostaje zassany ze zbiorniczka do silnika.Po zatrzymaniu auta nie gasząc silnika odkręcam korek zbiorniczka i płyn powraca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To,że ciśnienie jest zawsze w układzie chłodzenia to wiem ale co powoduje,że podczas jazdy płyn chłodniczy zostaje zassany ze zbiorniczka do silnika.Po zatrzymaniu auta nie gasząc silnika odkręcam korek zbiorniczka i płyn powraca.

To że płyn powraca po odkręceniu korka to też normalne.Jeżeli nie gotuje się i płyn nie jest wyrzucany na zewnątrz przez korek od zbiorniczka i go nie ubywa to wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego to wygląda na uszczelkę pod głowicą :( kumpel miał właśnie takie objawy w passacie.... Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy czuć spaliny, lub czy pojawiają się pęcherzyki powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na bank spaliny przedostają się do układu chłodzenia.

Do wyboru trzy opcje:

- dmuchnięta usczelka pod głowicą

- pęknięta głowica

- nieszczelna chłodnica spalin EGR-a

Jest jeszcze czwarta, ale bardzo mało prawdopodobna, pęknięty blok silnika.

Którą wybierasz ? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...