iktorn_s Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam Szanowne Grono! Mam dziwny problem z ogrzewaniem. Bardzo dziwnie zachowuje sie klimatornik. Na klimatroniku ustawie na przyklad temperaturę 22*C po obu stronach, nawiew ustwiony na kratki srodkowe i zaczynaja się dziwne zachowania i anomalia. Prawa strona leci cieple powietrze a lewa strona chlodniejsze czasami odczuwalne zimno. Od czasu do czasu potrafi to sie zamienic i lewa grzeje a prawa chlodzi. Gdy podniosze stopien po stopniu temperaturę po "chłodniejszej stronie" to po chwili jakby zaskoczula i zaczyna leciec cieple powietrze. Po Vaq-niu wystepuje tylko bład 000716 bład klapy recylkulacji ale uważam, że to nie ma nic z tym wspolnego. Jakbym mial drugie autko to bym sprawdzal jak dziala kliamtronic i ogrzewanie ale nie mam Czy jest ktos wstanie mi pomoc i wyjasnic te anomalia??? Pozdraiam
GroG Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Opublikowano 8 Sierpnia 2010 Jak na mój gust to VAG prawdę powiada.... rozbierz schowek po prawej i zobacz na silniki regulacji klap. Pewnie się któryś przycina.
iktorn_s Opublikowano 6 Lipca 2011 Autor Opublikowano 6 Lipca 2011 Witam odpowiadam na ten watek ponieważ nie chce zakladac nowego aby nie zasmiecac forum Mam problem z ogrzewaniem w aucie. Bardzo dziwnie zachowuje sie klimatornik. Na klimatroniku ustawie na przyklad temperaturę 22*C po obu stronach, nawiew ustwiony na kratki srodkowe i zaczynaja się dziwne zachowania i anomalia. Prawa strona leci cieple powietrze a lewa strona chlodniejsze czasami odczuwalne zimno. Od czasu do czasu potrafi to sie zamienic i lewa grzeje a prawa chlodzi. Gdy podniosze stopien po stopniu temperaturę po "chłodniejszej stronie" to po chwili jakby zaskoczula i zaczyna leciec cieple powietrze. Błedów na cliamtronicu nie mam. Juz sprawdzałem. Nie wiem jaki moze byc pwoód moich problmeów. Może to potencjometry szfankuja?? a moze panel climatronica?? brudna nagrzewnica?? moze zacinaja sie klapy?? Jak sprawdzic dzialanie klimatronica za pomoca VAGa??
fahur Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Po pierwsze, pytanie: czy odpinałeś ostatnio panel klimatronika? Jeżeli tak, to spróbuj poprawić kostki, bo "lubią się" one luzować, po takiej operacji i efekt może być z góry nieprzewidziany. Jeżeli nie ruszałeś, to najprawdopodobniej nawalają Ci siłowniki klimatronika. Po pewnym czasie, wyciera się potencjometr i sterownik nie potrafi ustawić właściwego połączenia. Potwierdza to, to co napisałeś w pierwszym poście, czyli: 000716 błąd klapy recyrkulacji Po skasowaniu błędy potrafią nie powrócić. Taka przypadłość, powoduje też "stukanie" po wyłączeniu zapłonu w okolicach podszybia. Co do silniczków, to tutaj opisałem co i jak: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=177354.msg2130897#msg2130897 U Ciebie wygląda to na problem z klapami regulacji temperatury.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się