virus Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Witam Proszę o analizę logów w samochodzie jest wymienione turbo od BRD 170ps i wstawiony FMIC, wycięty kat jak na razie jest standardowy soft czekam na wtryski. Problem jest taki ze turbo późno wstaje Dynamiczne 001 003 004 008 010 011 Normalne 001 003 004 007 008 013 001 003 013
przemik Opublikowano 25 Lipca 2010 Opublikowano 25 Lipca 2010 Ta sprezarka juz tak ma - zeby sie napełnic potrzebuje troche czasu. Mysle, ze ten kto bedzie robil program uwzgledni to i odpowiednio ustawi mape zaworka N75. Niech Ci przed zrobieniem softu ustawią kąt synchronizacji i wywalą kata. Pozdrawiam
virus Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Kat już wycięty Rogalotti powiedział mi ze może się da zrobić żeby wstawała trochę wcześniej ale o max 200-300obr
Bugatti Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Jak duży jest ten FMIC ? Przyczyną wolnego wstawania turba bardzo często są duże wymiary FMICa. Wielki "schładzać" powietrza (o dużej komorze) zawszę będzie potrzebował więcej czasu aby się napełnić aniżeli ten o mniejszej i stąd będzie powodował znacznego laga. Pozdr.
virus Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Jak duży jest ten FMIC ? Przyczyną wolnego wstawania turba bardzo często są duże wymiary FMICa. Wielki "schładzać" powietrza (o dużej komorze) zawszę będzie potrzebował więcej czasu aby się napełnić aniżeli ten o mniejszej i stąd będzie powodował znacznego laga. Pozdr. FMIC Wymiary intercoolera: 700mm x 140mm x 65mm Wymiary rdzenia: 550mm x 140mm x 65mm [br]Dopisany: 26 Lipiec 2010, 09:39_________________________________________________Jeszcze mam takie pytanie czy gruszka turbiny jest ok bo nie chciała się zmieścić bo przeszkadzał egr i trochę jest podcięta elektronika ale jest szczelna i sztanga idzie do samej góry może przez to trochę późno wstaje bo widać ze nie przeładowuje i trzyma ciśnienie
przemik Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Ale jak to sie gruszka nie chciala zmiescic... przeciez napisales ze turbo seryjne...
virus Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 Ale jak to sie gruszka nie chciala zmiescic... przeciez napisales ze turbo seryjne... Turbo w BKE jest małe a turbina z BRD jest większa i ma inna gruszkę z elektronika na górze wiec albo trzeba było wywalić chłodnice spalin albo przyciąć gruche wiec została wywalona elektronika z gruszki i turbo weszło. Gruszka nie była przestawiana i chodzi w pełnym zakresie Tylko jak patrze po tych wszystkich logach jak było założone turbo BRD na oryginalnych mapach to widać ze to turbo tak wstaje od 2200-2300obr
virus Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 to spoko bo chyba gruchy nie uszkodziliśmy bo co nie potrzebne to trzeba wywalić
przemik Opublikowano 26 Lipca 2010 Opublikowano 26 Lipca 2010 Korekta softu i auto bedzie smigac jak trzeba...
virus Opublikowano 26 Lipca 2010 Autor Opublikowano 26 Lipca 2010 to spoko jeszcze pompki BQ od Adamoo i jadę na program
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się